پیام حجت الاسلام علیمرادی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و رسول خدا

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی اهانت مجله فرانسوی شارلی اِبدو به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری درپی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) پیامی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ)

اخیراً توسط عده‌ای در کشور سوئد و یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم توهین شده و نسخه‌ای از این آخرین مائده آسمانی را سوزاندند و تصاویری موهن علیه رسول الله حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) نشر گردید.

ولی حقیقت این است که قرآن را با آتش جهل، تعصب و حقیقت‌ستیزی، نمی‌توان به آتش کشید و به خیال واهی، برکات انسان‌ساز آن را در اعتلای جامعه بشری از میان برداشت و سراج منیر رسول الله حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) را خاموش کرد.

خاتم النبیین محمد بن عبد الله رسول رحمت برای جهانیان و قرآن سند صلح، دوستی و کتاب احترام به حقوق انسان‌ها است لذا مسلمان حقیقی حفظ حرمت مقدسات دینی و همه کتب آسمانی را ضروری می‌داند و همگان را به حفظ صلح و دوستی در جهان فرامی‌خواند.

غربی‌ها بدانند اهانت به مقدسات، کاری پر خطر و موجب تزلزل مبانی همزیستی مسالمت‌آمیز است و نزد همه ادیان و انسان‌های خردمند ناپسند و نکوهیده است.

جسارت، گستاخی اهانت به اعتقادات بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مسلمان، گناهی نابخشودنی است و برخورد بازدارنده مؤثر کشور‌های های غربی و مجامع بین‌المللی لازم است و باید از تکرار چنین اعمال شرم‌آوری، جلوگیری شود و با عاملان این اقدام شنیع برخورد شود تا بشریت از تحجر رها، ظلم و ستم برچیده شود و حق و حقیقت و صلح و دوستی میان ملت‌ها حاکم شود.

شایسته است علمای اسلام، نهاد‌ها و مراکز علمی در این عرصه حضوری جدی داشته و اعتراض خود را از چنین اقداماتی به گوش جهانیان برسانند و عموم مسلمین و دولت‌های اسلامی توهین به مقدسات را محکوم نمایند.

امان الله علیمرادی

نماینده مردم شریف و نجیب استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار