۲۶ واحد راکد در میانه به چرخه تولید برمی‌گردد

مسئول قرارگاه جهش تولید سپاه میانه با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت رفع موانع تولیدگفت: فعالیت مجدد ۲۶ واحد از واحد‌های راکد شهرستان بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،جعفر قلی پورمسئول قرارگاه جهش تولید سپاه میانه گفت: کارگروه صنعت، معدن و تجارت و کارگروه بسیج مهندسین کشاورزی با دعوت از مسئولین ادارات مرتبط، کارشناسان مربوطه و برخی از تولیدکنندگان، با حضور فرمانده سپاه میانه تشکیل شده و در راستای تقویت و احیای واحد‌های تولیدی،گام‌های موثری برداشته است.

او از آغاز عملیات فعال سازی واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال شهرستان توسط اعضای کارگروه صنعت، معدن و تجارت خبر دادو افزود:عملیات اجرایی عارضه یابی و رفع موانع تولید ۲۶ واحدتولیدی از طریق گروه‌های جهادی این کارگروه، آغاز شده است.

او با بیان اینکه در بخش کشاورزی نیز تلاش‌های زیادی در جهت رفع موانع تولید و عملیاتی شدن نهضت جهش تولید، انجام شده است بیان کرد:عملیات حداکثر سازی تولید پنج محصول راهبردی در دستور کار قرار گرفته است و در این راستا، کارشناسان مربوطه برای ارائه  خدمات آموزشی لازم برای افزایش عملکرد در واحد سطح، آمادگی خود را اعلام کرده اند.

مسئول قرارگاه جهش تولید سپاه میانه افزود: در بخش کشاورزی، ترویج کشت و تولید گیاهان دارویی و گلخانه‌ای در دستور کار قرار گرفته و با رایزنی‌های انجام شده مقرر شده است که در صدور مجوز‌های لازم، سخت گیری نشده وحتی برای واحد‌های کوچک تولیدی در گلخانه‌های کوچک ۳۰۰ متری نیز، مجوز‌های ساخت و تولید به راحتی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.