بسته اخبار حوادث امروز ۸ آبان ماه ۹۹؛

کشف ۱۰ تن شکر احتکار شده در مشگین شهر/ حادثه رانندگی در اردبیل ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۸ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۸ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ تن شکر احتکار شده در مشگین شهر

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰ تن شکر احتکار شده در عملیات پلیس شهرستان مشگین شهر خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با پدیده شوم احتکار و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی شکر در یک واحد انباری در شهر مشگین شهر، مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

او با اشاره به انجام هماهنگی قضائی افزود: با تشکیل تیم‌های عملیاتی و همراهی کارشناس تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت، مأموران پلیس امنیت عمومی به آدرس این انباری اعزام و موفق شدند در بازرسی‌های به عمل آمده ۱۰ تن شکر که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده را ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

حادثه رانندگی در اردبیل ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تصادف چهار دستگاه خودروی سواری در ۳۵کیلومتری جاده اردبیل - گرمی دو نفر کشته و دو نفر مصدوم بر جای گذاشت.

رامین معبودی از وقوع حادثه تصادف رانندگی در اردبیل خبر داد و افزود: در پی گزارش ساعت ۱۸:۰۰ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات از اورژانس مبنی بر تصادف چهار دستگاه خودروی سواری شامل پژو ۴۰۵، زانتیا و دو دستگاه وانت نیسان در کیلومتر ۳۵ جاده اردبیل - گرمی، حوالی شهر رضی تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه در این حادثه نیاز به عملیات رهاسازی بود افزود: با دریافت گزارش سریعاً دو تیم امدادی متشکل از پنج نفر با یک دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات به محل حادثه اعزام و عملیات رهاسازی انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با توجه به شدت حادثه، دو نفر فوتی این حادثه توسط عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل رهاسازی و برای طی مراحل قانونی تحویل عوامل نیروی انتظامی حاضر در صحنه حادثه شد و دو نفر مصدوم حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.