روکش آسفالت سه میلیون متر مربع در فارس

از ابتدای امسال تاکنون سه میلیون متر مربع لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت در فارس اجرا شده است که در این زمینه استان فارس رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر سه میلیون متر مربع لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت در سطح راه‌های تحت مدیریت حوزه راهداری فارس اجرا شده که در این زمینه استان فارس رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

علیرضا سیاهپور افزود: در ۲ سال گذشته به منظور نگهداری کمربندی شیراز، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف لکه‌گیری هندسی، درزگیری و روکش آسفالت به میزان ۱۵۰ هزار متر مربع شده است.

او ادامه داد: با توجه به تردد بالای خودرو در کمربندی شیراز، احداث دو دوربرگردان در قالب طرح اصلاح دوربرگردان‌های کمربندی جنوبی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال، افزایش و تعریض یک لاین با شانه استاندارد در مقطع جوادیه – اکبرآباد با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و اجرای عملیات درزگیری در تمام طول کمربندی شیراز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال از دیگر اقدامات راهداری فارس در این محور است.

او بیان کرد: عملیات تعریض از میدان شهید رودکی تا تقاطع وحدت به طول حدود پنج کیلومتر که این مقطع را از محوری دو خطه بدون شانه به سه خطه با شانه‌سازی استاندارد تبدیل کرده نیز از دیگر اقداماتی بوده که راهداری فارس در کمربندی شیراز انجام داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اظهار داشت: علاوه بر این، عملیات راهداری مستمر در کمربندی شیراز همواره در دستور کار این اداره کل بوده و اقداماتی همچون لکه‌گیری موضعی، تسطیح و پاکسازی حریم، احداث قنو و عملیات‌های راهداری زمستانی بدون واقفه انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار