روز پر حادثه در اهواز/ ۱۴ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق طی دیروز انجام شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۴ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق طی دیروز با تلاش آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان برای اجرای ۱۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز پنجشنبه ۸ آبان ماه، به مناطق مختلف این کلانشهر اعزام شدند.

او در تشریح حوادث دیروز بیان داشت: آتش سوزی ۲ باب منزل مسکونی در منطقه گلستان ساعت ۵ و ۳۴ دقیقه و روستای دغاغله مسیر تصفیه ساعت ۶ و ۲۳ دقیقهبا تلاش آتش نشانان مهار شد.

قنبری با اشاره به نشت گاز خودرو در منطقه کیانپارس خیابان ۷ غربی در ساعت ۷ و ۵۷ دقیقه افزود: آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با رفع نشتی گاز خودرو از بروز حادثه جلوگیری کردند، ضمن اینکه شعله‌های آتش در خودروی پراید در منطقه کیان آباد را در ساعت ۹ و ۴۳ دقیقه با استفاده از یک رشته لوله آبرسان توسط آتش نشانان مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع حادثه آتش سوزی خانه مسکونی در منطقه کوی طالقانی ساعت ۱۱ و ۵۹ دقیقه تصریح کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل و قطع برق و گاز ساختمان آتش سوزی را که بر اثر حریق موتور یخچال رخ داده بود در آشپزخانه مهار و از پیشروی آتش به سایر اتاق‌ها جلوگیری کردند.

او ادامه داد: کارگاه اتوبخار در منطقه لشکر آباد ساعت ۱۰ و ۲۷ دقیقه به علت گرمای دمای بخار آب دچار حریق شد و با اعزام آتش نشانان از وقوع اتفاقات تلخ و ناگوار جلوگیری بعمل آمد، ضمن اینکه با حضور به موقع آتش نشانان در آتش سوزی مسکونی واقع در کوی ملت، منازل توانیر ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه که به علت نشت گاز از شیلنگ آبگرمکن درون تراس رخ داده بود، آتش مهار و از سرایت آن به داخل ساختمان مسکونی و سایر واحد‌های همجوار جلوگیری شد.

قنبری در ادامه با اشاره به مصدوم شدن مرد ۴۷ ساله در اثر حریق پیک نیک در تراس مسکونی در منطقه گلستان ساعت ۱۴ و ۵۵ دقیقه اظهار داشت: آتش نشانان پس از عملیات اطفای حریق، مصدوم را به مراکز درمانی اعزام کردند. همچنین آتش سوزی مغازه در پاساژ تجاری در خیابان کاوه بین حافظ و سعدی ساعت ۱۸ و ۴۷ دقیقه که به علت حریق کولر ۲ تیکه رخ داده بود با تلاش آتش نشانان مهار و از گسترش حریق در پاساژ تجاری جلوگیری شد.

او با اشاره به نجات کودک ۵ ساله که درون منزل مسکونی در منطقه کمپلو شمالی محبوس شده بود، بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات از آسانسور در مناطق کوی سعدی، کوی ملت، سی متری و کیانپارس ۹ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.