انجام ۱۰ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی شبانه روز گذشته در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۰ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۰ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات گفت: ساعت ۱۸ دقیقه بامداد دیروز آتش سوزی نیزار در جاده ساحلی به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع داده شد و ماموران آتش نشانی پس از تلاش یک ساعته موفق به مهار شعله‌های آتش شدند.

او با اشاره به مهار آتش سوزی پایه برق در منطقه کمپلو ساعت ۱۳ و ۵۷ دقیقه توسط آتش نشانان افزود: همچنین حریق ترانس برق جنب دانشگاه چمران ساعت ۱۷ و ۱۲ دقیقه با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد.

قنبری در ادامه به سقوط مرد ۳۸ ساله درون چاهک آسانسور در مجتمع مسکونی در خیابان ۱۷ غربی پادادشهر اشاره و بیان کرد: گروه اعزامی آتش نشانان او را که دچار مصدومیت شده بود با استفاده از تجهیزات نجات انفرادی از داخل چاهک آسانسور خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به برخورد پراید به جدول در اثر بی احتیاطی و نداشتن توانایی کنترل خودرو به وسیله راننده در مسیر دوربرگردان قبل از میدان شهید بندر ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه اظهار داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل با ایمن سازی محل نسبت به رفع نشتی بنزین از خودروی مذکور اقدام کردند.

قنبری در ادامه به عملیات نجات از آسانسور در مناطق پادادشهر خیابان ۱۰، کیانشهر، نادری، بهارستان و همچنین نجات محبوس شده‌ها از اماکن مسکونی در شهرک دانشگاه اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان در این عملیات‌ها ۱۴ نفر از شهروندان را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.