مس کرمان در تهران متوقف شد

تیم فوتبال صنعت مس کرمان در ادامه اردوی تدارکاتی خود در تهران، در یک بازی دوستانه برابر تیم نود ارومیه با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تیم های فوتبال صنعت مس کرمان و نود ارومیه عصر امروز در یک بازی دوستانه در ورزشگاه برق آلسون تهران به مصاف هم رفتند تا در روزهای پیش فصل بیشتر به آماده سازی خود بپردازند.

در پایان این بازی دوستانه، دو تیم همان نتیجه مساوی بازی های رسمی خود در دو سال اخیر لیگ یک برابر یکدیگر را تکرار کردند و در نهایت به تساوی بدون گل رسیدند.

تیم مس در این بازی نیز نفرات مختلف تیم را محک زد تا هماهنگی بیشتری در ترکیب خود ایجاد کند.

رضا مهاجری در این بازی در ابتدا تیم خود را با ترکیب علیرضا حیدری، عظیم گوک، محمد پور محمد، جواد جلالی، سلمان بحرانی، محمود شفیعی، میلاد غریبی، بهرام رشید فرخی و پیمان میری به زمین فرستاد ضمن اینکه حسین حیدری هم که در اردوی تهران به تمرینات تیم مس کرمان بازگشته است، در این بازی به میدان رفت.

در نیمه دوم نیز کادر فنی مس بازیکنانی مثل حمید طاهری فرد، محمد علی صفیا، وحید اسماعیل بیگی، بابا محمدی، پیام ملکیان و امیر طاهر را به زمین فرستاد.

کادر فنی تیم مس در این بازی در چند نوبت سیستم تیم خود را تغییر داد و بازیکنان را نیز در قسمت های مختلف زمین بازی داد تا این دیدار تدارکاتی نیز محکی خوب برای تیم فوتبال مس کرمان در اردوی تهران محسوب شود.

تیم مس کرمان در بازی تدارکاتی بعدی خود روز یکشنبه 11 آبان ماه به مصاف تیم پارس جنوبی جم خواهد رفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار