هفته گذشته؛

شاخص بورس آذربایجان غربی ۱۲۴ هزار واحد دیگر افت کرد

مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی گفت: شاخص کل بازار بورس آذربایجان غربی با ۱۴۹ هزار واحد کاهش در مقایسه با هفته ‏قبل رقم یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحدی را تجربه کرد‎.

وحید جوادی مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: شاخص کل بازار بورس استان برای چندمین هفته متوالی  با ۱۲۴ هزار و ۲۳ واحد ریزش در مقایسه با هفته قبل در  رقم ‏‏یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ‏‏۳۳۰ واحد جا خوش کرد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با یک ۸۴۶ واحد ریزش نسبت به هفته قبل، به ‏رقم ‏‏۱۶ هزار و ۱۲۴ واحد رسید‎.

مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی افزود: در هفته گذشته به تبع کاهش شاخص بورس معامالات سهام نیز روند کاهشی داشت و تعداد ۵۱ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۴۴۴ برگ اوراق اسناد خزانه ‏اسلامی، سهم و حق ‏تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش حدود  ۴۱۲ میلیارد و ۷۷۱ میلون ریال در ‏بورس منطقه‌ای ‏آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

جوادی گفت: سهم خرید فروش سهام نیز در مقایسه با هفته گذشته تغییری نکرد به طوری که بیش از ۷۱ درصد معاملات مربوط به فروش و بقیه آن مربوط به خرید بوده ‏است‎.  

‎او بیان کرد: در طول هفته در تالار ارومیه ۱۱ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۱۱۲ شرکت را معامله کردند ‏که تالار اختصاصی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش  بیشترین ارزش ریالی ‏معاملات منطقه را با ۲۸ درصد به خود اختصاص داد‎.  

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.