خدمات رسانی هلال‌احمر تربت حیدریه به بیش از ۶هزار نفر در طرح آمران سلامت

رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌حیدریه گفت: با اجرای طرح آمران سلامت تاکنون به ۶هزار و ۹۲۴نفر خدمات آموزشی ترویجی ارائه شده است.

سعید فکوری معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت:با اعلام رئیس جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر درخواست مقام معظم رهبری از داوطلبان برای ورود مجدد به عرصه خدمات رسانی و مبارزه با بیماری کرونا اعضای داوطلب این جمعیت شامل جوانان، امدادگران و نجاتگران و داوطلبان به اجرای این طرح فراخوانده شدند.

او افزود: این طرح از ۵لغایت ۱۵ ابان ماه با محوریت واحد جوانان در سطح شهر انجام خواهد شد وخدماتی از قبیل راهنمای در فاصله گذاری اجتماعی، ارائه توصیه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، توزیع مواد ضد عفونی کننده، و آموزش چهره به چهره اقدام خواهند کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌حیدریه ادامه داد:تا روز پنجم این طرح به بیش از ۶هزار و ۹۰۰نفر خدمات رسانی شده است،۹۰۷عدد ماسک،۹۴لیتر مایع ضد عفونی کننده توزیع شده است.

فکوری بیان کرد:در ایام ۱۵۲ نفر روز در قالب ۱۸خواهر و ۱۵برادر در ۱۰پایگاه ثابت و سیار خدمات رسانی کرده اند.

او تصریح کرد:تاکنون ۲هزار و ۷۵۰نفر نیز به پویش من ماسک میزنم پیوسته اند که درخواست میکنم دیگر همشهریان نیز به این پویش بپیوندند و جهت مهار این بیماری توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.