رییس ستاد گرامیداشت هفته وحدت سیستان و بلوچستان:

ویژه برنامه‌های هفته وحدت به صورت مجازی برگزار می‌شود

حجت الاسلام علیرضا بی‌نیاز با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی گفت: ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از طریق تلویزیون و سایر رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام علیرضا بی‌نیاز رییس ستاد گرامیداشت هفته وحدت سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با همکاری همه نهادها، بخش‌ها و با حضور و همت ولایی مردم با عشق و محبتی که به رسوالله (ص) دارند برنامه‌های متنوعی در هفته وحدت سالجاری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری همایش وحدت اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب، تجمع و گردهمایی علما، ائمه جمعه و مبلغان دینی، برگزاری کاروان‌های قرآنی و محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف، برنامه‌های زنده تلویزیونی و پوشش برنامه‌های برگزار شده در مساجد و اماکن مختلف علمی و فرهنگی از جمله مهمترین برنامه‌های هفته وحدت در این استان است.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: همانطور که از صدر اسلام قلوب مردم به رسول الله (ص) جذب شده هم‌اینک نیز این‌گونه است و با آموزه‌های نیکویی که در اسلام داریم همگان دین خودشان را نسبت به پیامبر (ص) ادا و در برنامه‌های مختلف این هفته شرکت کنند.

وی اظهارداشت: قرآن و رسول الله (ص) خط قرمز مسلمانان است و از آن کوتاه نخواهند آمد و در برابر این اعمال شنیع و اهانت‌ها ایستادگی می‌کنند.

حجت الاسلام بی نیاز با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته وحدت سالجاری با در نظرگرفتن شرایط و محدودیت‌های ویروس کرونا خواهد بود افزود: وظیفه ما این است که سلامت مردم را در نظر گیریم از این‌رو تلاش بر این شده که برنامه‌ها باشکوه بیشتر، کیفیت بهتر و جمعیت کمتر برگزار شود.

وی با اشاره به پیام اصلی هفته وحدت در سالجاری بیان کرد: مسلمانان اردتشان به رسول الله (ص) روز به روز بیشتر می‌شود و باقدامات دشمنان نه تنها از اراده آنان کم نخواهد کرد بلکه این اتفاق زمینه‌ساز برای تشکیل امت واحده اسلامی و تقویت وحدت اسلامی در جهان خواهد شد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته وحدت سیستان و بلوچستان گفت: برخی از کشور‌های همسایه به جای مقابله با اهانت‌کنندگان به رسول الله (ص) با آنان همکاری و روابطشان را تقویت می‌کنند که در حقیقت این افراد پیرو پیامبر (ص) نبوده و اقدامشان نه تنها خدمت به اسلام و پیامبر نیست بلکه خیانت است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار