رییس ستاد گرامیداشت هفته وحدت سیستان و بلوچستان:

پیامبر (ص) و تعالیم دینی خط قرمز مسلمانان است

بی نیاز گفت: پیامبر اکرم (ص) و تعالیم دینی اسلام خط قرمز مسلمانان است و هیچکس حق اهانت به مقدسات ما را ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام علیرضا بی نیاز رییس ستاد گرامیداشت هفته وحدت سیستان و بلوچستان در مراسم گرامیداشت هفته وحدت که در شهرستان قصرقند برگزار شد اظهارداشت: باید در این شب مبارک و پرخیر و برکت این نوید را بدهیم که هرچند بر امت‌های انبیای گذشته عذاب الهی نازل شده، اما این عذاب‌های آسمانی هرگز بر امت رسول الله (ص) نازل‌نخواهد شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: یکی از شاخصه‌های مهم رسول الله (ص) اخلاق حسنه بود که باعث شد قلوب جهانیان را به سمت خود جلب کند و تعداد زیادی از مردم جهان به اسلام گرویده شوند.

به گفته وی؛ آنچه باعث شد تا مردم بسیار زیادی به اسلام روی آوردند قدرت شمشیر نبود بلکه اخلاق حسنه و سیره و روش زندگی رسول الله (ص) بود که ماحصل آن وحدت و اخوت میان مسلمان و پرهیز از نفاق و تفرقه میان ملتهاست.

حجت الاسلام بی نیاز تاکید کرد: در سراسر جهان نزدیک به ۲ میلیارد جمعیت مسلمان زیست می‌کند که اگر اتحاد و یکپارچگی آن‌ها به طور کامل برقرار شود هیچ شخص و قدرتی جرات هتک حرمت به پیامبر الهی آن‌ها و مقدسات شان را پیدا نخواهد کرد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته وحدت سیستان و بلوچستان تاکید کرد: سول الله (ص) و مقدسات دین مبین اسلام خط قرمز مسلمانان است و دشمنان نیز باید بدانند با حرکات پست و ذلیلانه خود و حمایت از هتاکان هرگز از الفت مسلمانان به رسول مکرم اسلام (ص) کاسته نشده بلکه روز به روز بر علاقمندان و مسلمان‌جهان نیز افزوده می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار