تکمیل پروژه‌های طرح ضربتی فاضلاب اهواز پیش از شروع بارندگی

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: تکمیل پروژه‌های طرح ضربتی فاضلاب اهواز پیش از شروع بارندگی ضروری است و مدیران باید با نظارت دقیقتر بر اجرای این پروژه‌ها حساس باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن‌عباس مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: مصوباتی که پیرامون بحث آبگرفتگی تصویب شده، باید در موعد مقرر انجام شود، با وجود اینکه از وضعیت اعتباری آگاه هستیم و می‌دانیم کار در این شرایط سخت است، اما هیچ توجیهی در زمینه تعلل در انجام روند طرح ضربتی فاضلاب و آب‌های سطحی از سوی هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

او با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های طرح ضربتی فاضلاب اهواز پیش از شروع بارندگی ضروری است، افزود: مسئولیت وضعیت ساماندهی و اصلاح شبکه‌های فاضلاب و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از هرگونه آبگرفتگی احتمالی برعهده شرکت آب و فاضلاب و شهرداری اهواز است.

بن عباس بیان داشت: بررسی روند اجرایی پروژه‌های مناطق شهری مختلف اهواز نشان دهنده هماهنگی خوب میان شهرداری و شرکت آبفا است و تنها در ۲ منطقه، این هماهنگی نسبت به دیگر مناطق کمتر بوده که انتظار می‌رود همکاری خود را افزایش دهند.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان تصریح کرد: نقاط آبگیر همچون زیرگذر‌ها، جاده‌های ساحلی، پل‌ها و ... باید به طور کامل شناسایی شوند و تجهیزات اضطراری پیش از شروع بارندگی به منظور پیشگیری از هر گونه آبگرفتگی در آن نقاط مستقر و نصب شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.