سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کازرون از ابلاغ اصول بهداشتی به رانندگان تاکسی‌های شهرستان کازرون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن یزدانی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کازرون با اشاره به ابلاغ شیوه نامه‌های بهداشتی به رانندگان تاکسی‌های شهرستان کازرون، اظهار کرد: مطابق این شیوه نامه ها، رانندگان تاکسی مجاز به سوار کردن حداکثر ۳ مسافر (یک نفر صندلی جلو و ۲ نفر صندلی عقب) هستند.

او با بیان اینکه این ابلاغیه با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور طرح رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اجرا می‌شود، افزود: رانندگان تاکسی حق سوار کردن مسافر بدون ماسک را ندارند، همچنین زدن ماسک برای رانندگان نیز الزامی است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کازرون اضافه کرد: با رانندگانی که در اجرای این شیوه نامه‌ها تخلف کنند، برابر قانون برخورد خواهد شد.

تجهیز تاکسی های کازرون به دستگاه کارتخوان

یزدانی تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعدادی از تاکسی‌های درون شهری مجهز به دستگاه کارتخوان شده‌اند و با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی همه تاکسی‌های درون شهری به کارتخوان مجهز خواهند شد.

او اضافه کرد: همچنین در صدد اجرای طرح دیگری هستیم که طی آن، امکان پرداخت کرایه تاکسی‌ها به صورت تمام الکترونیک و از طریق کد رمزینه (qr-code) فراهم خواهد شد.

محسن یزدانی بیان کرد: ضدعفونی تاکسی‌های درون شهری نیز با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر ادامه دارد و تمام تاکسی‌های درون شهری و نیز محوطه پایانه مسافربری به صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.