شبکه شاد، امن‌ترین بستر آموزشی

رییس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شبکه شاد، امن‌ترین بستر آموزشی برای معلمان و دانش آموزان است که امکان هیچ گونه سو استفاده و تهدیدی در آن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،قاسم بصیری، رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان امروز در نشست مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان از طریق ویدئوکنفرانس گفت:  شبکه آموزشی شاد دائم بروز رسانی می شود و به منظور تسهیل فرآیند یاددهی، یادگیری قابلیت‌های جدیدی به آن افزوده شده است.

او افزود: اخیرا شاهد بودیم چالش‌ها و مشکلاتی برای تعدادی از دانش آموزان در بستر پیام رسان‌های غیر ایرانی به وجود آمد که موجب نگرانی‌های والدین ، اضطراب و ترس دانش آموزان شد، اما به یقین می‌توان گفت، شبکه شاد، امن‌ترین بستر آموزشی برای معلمان و دانش آموزان است که امکان هیچ گونه سو استفاده و تهدیدی در آن وجود ندارد.

بصیری تصریح کرد: نباید فقط درصدد عیب جویی از شبکه شاد که شبکه‌ای داخلی هست باشیم، بلکه باید کمک کنیم تا نقوص احتمالی آن جمع آوری و گزارش داده شود تا مقدمات رفع آن فراهم شود.

او بر پیگیری احراز هویت دانش آموزان و معلمان در شبکه شاد، تاکید کرد و بیان داشت: در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان باید موضوع احراز هویت دانش آموزان با جدیت بیشتری انجام و ایراد‌های زیرساختی آن طی گزارش‌هایی کتبی به اداره کل ارسال شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار