حدادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

شرایط سنی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری چهل سال تعیین شد

سخنگوی کمیسیون شوراها به تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود پرداخت.

شرایط سنی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری چهل سال تعیین شدعلی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: در بخش اول این جلسه در خدمت سردار رضایی جانشین ناجا بودیم تا وی از عملکرد این نیرو و همچنین سرقت‌ها و آخرین وضعیت مرز به اعضای کمیسیون گزارشی بدهد.

وی درباره دستور کار دوم کمیسیون شورا‌ها افزود: با توجه به تصویب کلیات اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهو. ری در جلسه علنی صبح امروز بررسی جزئیات آن در نشست عصر این کمیسیون در دستور کار بود و نمایندگان در این باره مباحث خود را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون شورا‌های مجلس تصریح کرد: حداقل و حداکثر سن نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری پیش از این بین ۴۵ تا ۷۰ سال بود، اما با مصوبه عصر امروز این کمیسیون حداقل سن ۵ سال کاهش پیدا کرد و به ۴۰ سال رسید.

حدادی اظهار داشت: همچنین در نشست این کمیسیون پیش شرط جمعیت استان‌ها برای حضور استانداران به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری حذف شد و عملاً واژه استانداران در اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری درج شد. ضمن اینکه پیش از این در قانون ۸ سال سابقه اجرایی مدنظر بود که این میزان به ۶ سال کاهش پیدا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
به نفع آذری جهرمی
اگه بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
باید شرایط سفت و سخت تری برای مسئول شدن در کشور بگذارید تا هر کسی نتونه بیاد
باید طرح داشته باشند و توانایی اجرا و باید پاسخ عملکردشون رو هم بدهند
آخرین اخبار