نظری در تذکر شفاهی:

وزارت آموزش و پرورش چرا لایحه جامع رتبه‌بندی معلمان را به جد پیگیری نمی‌کند؟

نماینده خلخال گفت: وزیر آموزش‌و‌پرورش چرا لایحه جامع رتبه‌بندی معلمان را به جد پیگیری نمی‌کنید، حتماً باید بین معلم یک سال سابقه و ۲۰ سال سابقه فرق باشد.

چرا لایحه جامع رتبه‌بندی معلمان را به جد پیگیری نمی‌کنید؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید غنی نظری نماینده خلخال و کوثر در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: چرا لایحه جامع رتبه‌بندی معلمان را به جد پیگیری نمی‌کنید؟ حتماً باید بین معلم یک سال سابقه و ۲۰ سال سابقه فرق باشد. هم در دانشگاه‌ها و هم در نهادهای نظامی برای افزایش انگیزه و مشخص شدن ارشد بودن و ارزشگذاری بر سابقه خدمت، رتبه بندی صورت می‌گیرد و مزایایی دارد. متاسفانه وزیر آموزش و پرورش تاکنون فقط یکبار به مجلس آمده و طوری شرایط را فوق‌العاده جلوه می‌دهد که احساس کردیم معلمان هیچ مشکلی ندارند. مجلس علاقمند جدی برای حل رتبه‌بندی است.

او خطاب به وزیر کشاورزی هم گفت: درباره گرانی افسارگسیخته نهاده‌های دامی و گرفتاری ۲۶ میلیون روستایی که اکثرشان از طریق دامداری امرار معاش می‌کنند تذکر می‌دهم. برای مقابله با از بین بردن امنیت شغلی عشایر و روستاییان اقدام جدی انجام ‌شود.

نماینده خلخال تصریح کرد: گوسفند زنده و دام زنده به قیمت بسیار پایینی از دامدار خریداری می‌شود و سود این را تنها دلالان می‌برند. دولت باید قیمت برای دام خرید تضمینی را داشته باشد تا هم به نفع خریدار و فروشنده باشد و هم بتوانیم بسترهای شغلی برای روستاییان فراهم کنیم. باید زمینه حمایت از کشاورزی و محصولاتش تقویت شود. 

نظری ادامه داد: به رئیس کل بانک مرکزی که بدون در نظر گرفتن مسائل عمومی کارمزد تراکنش های بانکی را بالا برده است، تذکر می‌دهد. قطعاً کمیسیون اقتصادی با این موضوع برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار