شوخی مرگباری که جان نوجوان سوری را گرفت

پلیس سوریه اعلام کرد که یک نوجوان سوری با یک اسلحه شکاری که فکر می‌کرد فاقد گلوله است شوخی می‌کرد که به طور تصادفی دوست خود را کشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت کشور سوریه امروز، شنبه، در صفحه فیسبوک خود پستی منتشر کرد مبنی بر اینکه ایستگاه پلیس خان‌الشیح در حومه دمشق از پیدا شدن جسد یک مرد جوان در زمین‌های کشاورزی در خان‌الشیح خبر داد. یک گشت از مرکز مستقیما به محل گزارش شده حرکت کرد. در آن‌جا جنازه یک مرد جوان دیده شده است که در اثر اصابت گلوله به سینه کشته شده‌بود.


بیشتر بخوانید


وی همچنین افزود: با تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات مشخص شد كه مقتول همراه دوست خود (ابراهیم) بوده است که آن‌ها برای یك سفر شكاری با هم بیرون رفته بودند. در ادامه سفر این دو نفر، در حال شوخی با هم بودند که شوخی آن‌ها، به شوخی با اسلحه کشید. آن‌ها گمان می‌بردند که تفنگ خالی است. در هنگام این بازی و شوخی بین دو دوست، ناگهان گلوله از تفنگ در رفته و به سینه یکی از این دو جوان برخورد کرده‌است.

وزارت کشور همچنین تایید کرد که ابراهیم با پلیس تماس گرفته است و وی دستگیر و به کلانتری آورده شده است. وی در بازجویی اعتراف کرد که دوستش را به اشتباه در هنگام شوخی با او در زمین‌های کشاورزی کشته‌است و قصد کشتنش را نداشته است!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
این قضیه سر من اومد و یکی از دوستان با تفنگ بادی فکر میکرد که ساچمه داخلش نداره زد به پام و کلی خونریزی کرد، شانس اوردم که به ران پام خورد وگرنه اگر به شکم یا سرم میخورد دیگه الان هیچی