لحظه کشته شدن بی خانمان سیاه پوست توسط پلیس آمریکا!

پلیس کالیفرنیا در حالی اقدام به شلیک گلوله و کشتن یک مرد بی خانمان سیاه پوست کرد که او نه تنها مسلح نبود بلکه در دست خود تنها یک چراغ قوه را تکان می داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز ۲۵ می‌سال ۲۰۲۰ بود که یک مرد سیاه پوست توسط پلیس آمریکا کشته شد. غروب دوشنبه «جورج فلوید» در شهر مینیاپولیس واقع در ایالت مینه سوتا توسط چند افسر پلیس سفید پوست آمریکایی در کف خیابان خفه شد. کشته شدن این مرد سیاه پوست موجی از اعتراضات ضد نژادپرستی را در سراسر آمریکا رقم زد.

اما این تنها مورد از کشته شدن سیاه پوستان توسط پلیس آمریکا به شمار نمی‌رود. تصاویری که بارها حتی توسط پلیس آمریکا منتشر شده عمق نژادپرستی در میان افسران پلیس سفیدپوست علیه مردمان سیاه پوست در این کشور را به تصویر می‌کشد، مانند کشته شدن یک مرد سیاه پوست بی خانمان توسط پلیس آمریکا.


  • بیشتر بخوانید

شهروندی که مشابه جورج فلوید توسط پلیس به قتل رسید!


ویدئویی که به تازگی منتشر شده است چگونگی کشته شدن این مرد بی خانمان سیاه پوست را در یکی از پمپ بنزین‌های کالیفرنیا به تصویر می‌کشد. پس از آنکه پلیس از پرسه یک مرد سیاه پوست مسلح به کلت در پمپ بنزین آگاه شد بلافاصله در محل حضور یافت. بنا به ادعای ماموران پلیس آن‌ها پس از حضور در پمپ بنزین با این مرد سیاه پوست بی خانمان در حالی که اسلحه کلت خود را در دستش تکان می‌داد مواجه شدند. ماموران پلیس اقدام به شلیک گلوله به سمت این بی خانمان کردند و او پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد. این اتفاق در ساعت ۸.۳۰ شنبه شب در پمپ بنزینی در منطقه «سن برناردینو» رخ داد.

مرگ این مرد بی خانمان سیاه پوست توسط پلیس آمریکا در حالی رقم خورد که بنا به گفته یکی از شاهدان عینی این مرد نه تنها مسلح نبود وکلت در در دست نداشت بلکه تنها یک چراغ قوه را در دست خود تکان می‌داد. ویدئویی که توسط یک شاهد عینی و با تلفن همراه از زوایای مختلف تهیه شده است چگونگی کشته شدن این بی خانمان سیاه پوست بی گناه را نشان می‌دهد که در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
عين آب خوردن سياه پوست ميكشن