کشف بیش از ۲۵۷ کیلوگرم تریاک در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۵۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۴ قاچاقچی موادمخدر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با تداوم طرح‌های پیشگیرانه پلیس و مبارزه با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از فعالیت یک سوداگر مرگ در شهرستان اندیمشک مطلع شدند.

او افزود: با ادامه تحقیقات و بررسی ها، توزیع کننده موادمخدر شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از منزل او مقدار ۱۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار صالحی با اشاره به عملیاتی دیگر با تلاش ماموران نیروی انتظامی بیان داشت: در این عملیات نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایستگاه بازرسی امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان خوزستان با بیان اینکه در بازرسی انجام شده از این خودرو مقدار ۸۵ کیلوگرم تریاک جاساز شده در خودرو، کشف و راننده و سرنشین آن نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: در سومین عملیات نیز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام تحقیقاتی، از جابجایی مقادیری مواد مخدر با یک دستگاه تانکر حمل گاز، از سوی یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر مطلع شده و او را تحت مراقبت نامحسوس قرار دادند.

او ادامه داد: با تکمیل اطلاعات، سرانجام در عملیاتی، خودروی حامل مواد مخدر شناسایی و متوقف و در بازرسی انجام شده از آن، مقدار ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف و راننده آن نیز دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با تأکید بر عزم راسخ پلیس استان در مبارزه هدفمند و قاطع با پدیده شوم مواد مخدر اظهار داشت: ۴ متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار