اجرای طرح آجر به آجر با مشارکت شهروندان ماهشهری

مدیر جدید آموزش و پرورش بندر ماهشهر گفت: برای اجرای طرح آجر به آجر به نحو احسن در این شهرستان به مشارکت شهروندان نیازمندیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) بیان داشت: یکی از مهمترین مؤلفه‌ها و شاخصه های توسعه در هر جامعه ، مبحث تعلیم و تربیت نسل ها بوده که بالندگی و تداوم جامعه به این موضوع وابسته است.

او پس از بررسی و اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص دستور کار جلسه افزود: بر همین اساس مجموعه فرمانداری در رأس آن فرماندار توجه ویژه ای به این امر در سال های اخیر داشته و امسال نیز در کمیته توسعه متوازن با اقدامی خاص و با افزایش اعتبارات و همچنین معرفی طرح های مختلف آموزشی در همه نقاط شهرستان اعم از شهری و روستایی ، این نگاه را عینیت بخشید.

عچرش اظهار داشت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در طرح آجر به آجر که در زمینه مشارکت در ساخت مراکز آموزشی است، مشارکت بیشتری داشته باشند تا در آینده ای نزدیک شاهد محرومیت زدایی و بهره مندی همه دانش آموزان از محیط آموزشی مناسب باشیم.

عبدالخالق درویشی مدیر جدید آموزش و پرورش بندر ماهشهر تصریح کرد: همه سعی و تلاش ما در دوره جدید مدیریتی ارتقای سطح کیفی و کمی در همه حوزه های با همکاری سایر دستگاه ها و اداره ها است.

او با اشاره به قول مساعد مجموعه پتروشیمی برای تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند بیان داشت: از این مجموعه خواهشمندیم هرچه سریعتر تبلت های موردنیاز را تهیه کند، ضمن اینکه ارتقای امنیت مدارس از طرف مراجع نظامی و انتظامی و رفع مشکلات اینترنت و دسترسی آسان کاربران به ویژه در مناطق روستایی امری ضروری است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.