احداث مدرسه ۶ کلاسه شهید تیماسی در اهواز در قالب طرح ملی آجر به آجر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از آغاز عملیات احداث مدرسه ۶ کلاسه شهید تیماسی در اهواز در قالب طرح ملی آجر به آجر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهید تیماسی در قالب طرح آجر به آجر و با مشارکت شرکت اسکله ساز جنوب در اهواز آغاز شد.

او با بیان اینکه این مدرسه در منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان احداث می‌شود، افزود: از این مبلغ سهم خیر ۵۰ درصد و مابقی از سوی اداره کل نوسازی مدارس تامین اعتبار می‌شود.

قربانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد، ما باید همواره قدردان خانواده معزز شهدا باشیم و یاد شهیدان را گرامی و زنده نگه داریم و مدارس را با نام شهدا احداث می‌کنیم تا همیشه به یاد داشته باشیم که هر آنچه امروز داریم از شهدای والامقام داریم.

آیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه شهید تیماسی اهواز امروز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان استان با مشارکت شرکت اسکله ساز جنوب برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.