مدیرکل صدا وسیمای خراسان رضوی:

اسلام ستیزی و اسلام هراسی از اهداف غرب است

مدیرکل صدا وسیمای خراسان رضوی گفت: اسلام ستیزی و اسلام هراسی از اهدافی است که غرب همواره در پوشش برنامه‌های مختلف دنبال کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: اسلام ستیزی و اسلام هراسی از اهدافی است که غرب همواره در پوشش برنامه‌های مختلف از جمله به بهانه حقوق بشر و آزادی بیان، دنبال کرده است.
 
او افزود: این بار نیز شاهد هستیم که این اقدامات فریبکارانه و مغرضانه در کشور فرانسه که خود را مهد تمدن و به اصطلاح آزادی می‌داند، در قالب ترسیم کاریکاتور‌های توهین آمیز نسبت به خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) سر برآورده و موجب اندوه و تاسف مسلمانان، مسیحیان و همه موحّدان و انسان‌های آزاده جهان شده است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی ادامه داد: رئیس جمهور فرانسه با اظهارات مغرضانه و حمایت‌های نابخردانه خود از این اقدامات ضد حقوق بشری، ضمن ابراز ارادت و دوستی نسبت به صاحبان زور و قدرت صهیونیستی، در صدد تضعیف روحیه تعامل و دوستی و پیوند‌های بین پیروان ادیان الهی از جمله مسیحیت و اسلام و از طرفی تخریب شخصیت پیامبر اسلام (ص) و ارائه چهره خشن و متحجر از دین مبین اسلام و مسلمانان را دارد.
 

بیشتر بخوانید

 
نصرپور بیان کرد: در پس این اقدامات، اهداف پلیدی در راستای تحقق سیاست‌های جبهه استکبار جهانی و نظام سلطه نهفته است؛ به یقین سازماندهی اینگونه رفتار‌های موهن را باید درون اندیشکده‌های صهیونیستی که تاکنون در مصاف با موج بیداری و مقاومت اسلامی عاجز و ناتوان بوده اند جستجو کرد.

او تصریح کرد: پیام هوشمندانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) در این باره به جوانان فرانسه، ضمن اینکه مصادیق عینی رفتار دو‌گانه امانوئل مکرون را بیش از پیش نمایان می‌سازد از آن‌ها می‌خواهد تا از رئیس جمهور خود بپرسند چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟  [اما]تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود؟

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی تاکید کرد: در چنین احوالی و با توجه به اهمیت این رویداد، ضرورت دارد تا اندیشمندان، فرهیختگان، صاحبان اندیشه و قلم و بویژه رسانه‌ها خصوصا صدا و سیما با اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و روشنگری در مقابل این اقدامات شوم، افکار عمومی جهانی را از اهداف این توطئه و دشمنی‌های ایادی شیطانی صهیونیسم آگاه کنند.
 
نصرپور اظهار کرد: همچنین باید با تبیین مفاهیم حقوق بشری و آزادی بیان و از طرفی با ارتقای معرفت و آگاهی نسبت به اصول و اهداف عالیه دین کامل اسلام و بیان صفات و مشخصه‌های ارزشمند اسوه حسنه، پیامبر رحمت للعالمین و همچنین با معرفی مشترکات و مؤلفه‌های پیوندی ارزشمند بین ادیان بزرگ اسلام و مسیحیت، در مقابل این گونه ساختارشکنی‌ها و جریان‌های مخرب بر علیه دین مبین اسلام و مسلمانان و پیامبر خاتم (ص)، اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای برجسته و موثری انجام دهد و اهداف و نقشه‌های شوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل را افشاء و خنثی کند.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.