در بسته حوادث سه شنبه ۱۳ آبان ۹۹ بخوانید؛

دستگیری ۲۴ مجرم در اندیمشک

حوادث امروز سه شنبه ۱۳ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی، طرح شناسایی و دستگیری سارقان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر به مدت ۷۲ ساعت به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ اندیمشک با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی موفق شدند ۲۱ سارق حرفه‌ای و ۳ خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر کنند.

سرهنگ شهبازی بیان داشت: در مجموع ۲۴ مجرم دستگیر و مقدار ۲۱۵ گرم انواع مواد مخدر به همراه اموال مسروقه کشف شد و سارقان مزبور در تحقیقات پلیس به ۱۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

محل دپوی احشام قاچاق در هویزه شناسایی شد

 سرهنگ جواد مروانه فرمانده انتظامی هویزه گفت: با هدف مبارزه با قاچاق احشام و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی هویزه از دپوی احشام قاچاق در محل نگهداری دام در حاشیه این شهرستان مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از مکان مورد نظر ۷۱ راس گوساله، ۱۵۰ راس گوسفند، ۴۰ راس بز و ۷۰ نفر شتر قاچاق کشف کردند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ مردانه بیان داشت: در این ارتباط ۲ متهم دستگیر و پس تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.