در بسته حوادث دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ بخوانید؛

انهدام باند حفاری غیرمجاز در باغملک/ سارقان حرفه‌ای در اهواز دستگیر شدند

حوادث امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

انهدام باند حفاری غیرمجاز در باغملک

سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی باغملک گفت: ماموران پاسگاه انتظامی منگشت از توابع شهرستان باغملک، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی، در عملیاتی پلیسی و غافلگیرانه خودرو مذکور را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور یک دستگاه گنج یاب به همراه ادوات حفاری کشف و در همین ابطه ۳ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهمان ضمن تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سرقت موتور سیکلت و محتویات داخل خودرو در برخی مناطق این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۸ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت ۳ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه پراید سواری مسروقه کشف و متهمان پس از شناسایی از طرف ۷ مالباخته در بازجویی پلیس به ۱۰ فقره سرقت در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.