توئیتر به پست اخیر ترامپ برچسب محتوای نادرست زد

پس از انتشار اطلاعات گمراه کننده توسط ترامپ، شرکت توئیتر پست وی را با برچسب محتوای نادرست نشانه گذاری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت توئیتر در اقدام اخیر خود یکی از پست‌های توئیتری دونالد ترامپ را مخفی کرد و برچسب محتوای نارست بر روی آن قرار داد. بر اساس برچسب توئیتر بر روی پست جدید ترامپ، این توئیت حاوی اطلاعات نادرست و گمراه کننده بوده است.

رئیس جمهور وقت آمریکا، دونالد ترامپ، اوایل صبح امروز در توئیتر خود نوشت که اعضای حزب دموکرات سعی دارند در انتخابات امسال دخالت کنند و آرا را به سرقت ببرند. وی با وجود آن که این تهمت را به دموکرات‌ها زد هیچ گونه مدرکی را برای اثبات حرف خود ارائه نداد. این توئیت درست مدت کوتاهی پس از سخنرانی رقیب دونالد ترامپ، جو بایدن منتشر شد. جو بایدن در سخنرانی اخیر خود اظهار داشت که وی باور دارد آن‌ها در حال نزدیک شدن به پیروزی انتخابات هستند.

مشکلات ترامپ و توئیتر ادامه دارد


بیشتر بخوانید


مشکلات ترامپ و توئیتر ادامه دارد

رقابت بین این دو کاندید انتخابات طی چند ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف بسیار نزدیک بوده و این دو فرد همواره در حال سبقت گرفتن از یکدیگر در آرای الکترال ریاست جمهوری بوده‌اند. درست دقایقی پس از انتشار توئیت دونالد ترامپ، توئیتر تصمیم گرفت تا پست او را با برچسب محتوای نادرست مشخص کند. بر روی این برچسب نوشته شده: "بخش از این پست و یا تمامی آن حاوی محتوای گمراه کننده در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است".

این پست همواره در صورت تمایل کاربران قابل دیدن است. نکته قابل توجه آن است که ترامپ همین پست را در حساب کاربری فیسبوک خود نیز منتشر کرد اما با واکنش مشابه‌ای از سوی فیسبوک مواجه نشد. گفتنی است؛ شرکت توئیتر چند روز پیش به تمامی کاربران خود از جمله کاندیدای انتخابات آمریکا اخطار داد که در صورت انتشار پست‌های نادرست و گمراه کننده آن‌ها را با برچسب محتوای نادرست مشخص خواهد کرد. با این وجود دونالد ترامپ مانند همیشه قوانین توئیتر را زیر پا گذاشت و باعث تنش دیگری در این شبکه اجتماعی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار