با توجه به اعلام وضعیت سیاه کرونایی، اعمال محدودیت‌های جدیدی در خراسان رضوی در حال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن عظیمی نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: نیشابور، فیروزه و زبرخان وارد وضعیت سیاه کرونایی شدند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵ نفر در نیشابور به بیمارستان مراجعه کرده و با بستری شدن ۳۵ نفر از آن‌ها، تعداد بستری‌ها در این شهر به ۲۵۵ نفر رسید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: با فوت ۶ نفر دیگر با علائم کرونا در نیشابور شمار فوت شدگان به ۶۷۶ نفر رسید و پیش بینی می‌کنیم تا آخر آبان به ۲۰۰ نفر فوتی برسیم.


بیشتر بخوانید



عظیمی نژاد بیان کرد:۶۴نفر از کادر علوم پزشکی نیشابور به کرونا مبتلا شده اند و با کمبود نیرو مواجه هستیم و کلا ۵ پزشک بار کرونای نیشابور را به دوش می‌کشند.

او تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در آینده تعداد بستری‌ها به ۵۷ نفر در روز برسد که در این صورت جایی برای بستری بیماران در نیشابور نداریم.

 

اعلام وضعیت سیاه کرونا در سبزوار


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا، وضعیت سبزوار از قرمز عبور کرده و به مرحله سیاه کرونایی رسیده است.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در سبزوار ۶ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان با ختند و ۹۰ بیمار جدید نیز شناسایی شده است.


انسداد ۲۰ مسیر پر تردد در سبزوار 

 

رئیس سازمان مدیریت مهندسی شبکه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری سبزوار گفت: با توجه به اعلام وضعیت سیاه کرونایی، ۲۰ مسیر ورودی پرتردد این شهرستان مسدود شد.

او افزود: این مکان ها شامل ورودی‌های هسته مرکزی و آرامستان‌های سبزوار هستند که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی مسدود شده اند.


جولان و یکه تازی کرونا تعطیلی مدارس مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی را تمدید کرد


تعطیلی آموزش حضوری مدارس مشهد و شهرستان‌های با وضعیت قرمز در خراسان رضوی تمدید شد.

با توجه به مصوبه ستاد استانی و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه آموز ش‌های حضوری مدارس در شهرستان‌های مشهد، نیشابور، سبزوار، کاشمر، گناباد و تربت حیدریه، تعطیل است.

همچنین مدارس درگز، خلیل آباد، بردسکن، تربت جام، کوهسرخ، زبرخان، ششتمد، بینالود، قوچان، زاوه، مه ولات، سرخس، کلات، خواف، چناران، بجستان و صالح آباد نیز تعطیل می‌باشد.

در طول این مدت کلیه آموزش‌ها به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.