ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همچنان آمریکا را دشمن اصلی خود می‌دانیم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: ایران، آمریکا را عامل تشنج و اختلاف در میان جهان اسلام و منطقه غرب آسیا تلقی می‌کند.

///////حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب درباره انتخابات آمریکا گفت: بیانات مقام معظم رهبری مربوط به عدم تغییر در سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی است، یعنی اگر دموکرات‌ و یا جمهوری‌خواه بر سر کار آید، تغییری در سیاست خارجی ایران نسبت به آمریکا ایجاد نمی‌شود.

او یادآور شد: ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن اصلی خود می‌داند و همچنین مذاکره با این کشور را بی فایده می‌پندارد و آمریکا را عامل تشنج و اختلاف در میان جهان اسلام و منطقه غرب آسیا تلقی می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ایران با یک جانبه گرایی آمریکا در عرصه بین المللی مخالف است و موضع ما نسبت به آمریکا تغییر نخواهد کرد.

ترقی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی تاکید کرد: در درجه اول نامزد‌های انتخاباتی باید برنامه‌ای قوی همراه با مشاوران خوب برای حل مشکلات کشور در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در نظر بگیرند و این برنامه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری صادر کردند باشد تا ما را به سمت دولت‌سازی اسلامی سوق بدهد.

او اظهار کرد: یقینا همگامی و همراهی با سیاست‌های کلان نظام برای رئیس جمهور باید مهم باشد, زیرا اگر رئیس جمهور به سیاست‌های کلان جامعه پایبند نباشد، مشکلاتی را بوجود می‌آورد و دسترسی به آرمان‌های انقلاب را به تاخیر می‌اندازد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نامزد‌های انتخاباتی باید از نشاط و توان جهادی برخوردار باشند تا بتوانند به صورت کارآمد عمل کنند و نکته بسیار مهم این است که این افراد باید با مردم صادق باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار