تشدید ناآرامی‌ در شهرهای آمریکا

با مشخص نشدن نتیجه‌نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، دامنه اعتراضات در این کشور گسترده‌تر شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، معترضان نیویورکی در اعتراض به اعلام پیروزی زودهنگام دونالد ترامپ و مطرح کردن بحث تقلب در انتخابات از طرف او، برای دومین شب متوالی در اعتراض به این اقدامات ترامپ به خیابان‌های این شهر آمدند.

 رقابت نزدیک دو نامزد انتخاباتی از یک‌سو و اعلام پیروزی زودهنگام ترامپ از سوی‌دیگر، باعث متشنج‌تر شدن فضای‌سیاسی آمریکا و کشیده شدن دوباره اختلافات سیاسی به کف خیابان‌ها شده است.

 هم‌اکنون اعتراضات مردمی در بسیاری از شهرهای آمریکا در جریان است. در دومین شب متشنج نیویورک ۱۸ نفر از معترضانی که در یک راهپیمایی مسالمت آمیز شرکت کرده بودند توسط توسط پلیس دستگیر شدند.در جریان اعتراضات چهارشنبه شب هم پلیس نیویورک حداقل  ۲۵ نفر را در این شهر دستگیر کرده بود.

در پی ناآرامی‌های شهر پورتلند هم مقامات ایالت اورگان نیروهای گارد ملی را در این شهر به حالت آماده‌باش درآوردند. درایالت مینیاپولیس هم پلیس بیش از ۶۰۰ نفر را در جریان اعتراضات دو روز گذشته بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
شواهد رو نگاه میکنی به نظر واقعا تقلب شده. به شدت تابلوئه. مردم باید بریزن تو خیابونا!
France
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
توجه توجه
حضور بایدن در کاخ سفید برای ایران یک فرصت است. ما میتوانیم اقتدارمان را حفظ کنیم، سلاح های مورد نیازمان را خریداری کنیم و روابط بین المللی خود را گسترش بخشیم.
برخی از شیخ نشینان و دشمان دیگر به شدت از نتایج انتخابات آمریکا و پیش بینی سنگینی کفه قدرت ایران در منطقه هراس دارند و بنابراین به هر حربه ای برای تداوم دشمنی ایران و آمریکا متوسل می شوند.
بایدن نه هیچ ایرانی را کشته و نه دستور قتل داده، ملاک عمل است و نه سخن. پس اگر او نرمش و همکاری نشان داد و در صدد جبران خسارات بر ایران برآمد، معقول و منطقی این است که ما هم بر اساس منافعمان یک گام به جلو برداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
خوراک 20.30 خخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
تقلب بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
خدا کند فتنه 88 تو امریکا تکرار بشه
آخرین اخبار