گام نخست لیگ برتر برای آلومینیوم سازان خوش یمن نبود

آلومینیوم اراک مقابل نساجی مازندران شکست خورد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور مصاف تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک، راس ساعت ۱۶/۴۰ برگزار شد.

بازی با سوت سعید رحیمی مقدم آغاز شدو بازیکنان آلومینیوم که نخستین بازی خود را در لیگ برتر کشور تجربه میکردند بازی را هجومی آغاز کردند، اما حملات این تیم در حد یک تیم لیگ برتری نبود.

رفته رفته با ادامه بازی، بازیکنان نساجی بازی را در دست گرفتند و روی اشتباه مدافع آلومینیوم گل اول بازی تو ازسوی غلامعلی بیگی در دقیقه ۴۳ به ثمر رسید و نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

در حالی که انتظار میرفت در نیمه دوم شاگردان رسول خطیبی نیمه دوم را هجومی‌تر آغاز کنند، اما با اخراج شاهین توکلی کار برای آلومینیوم سازان سخت شد و تیم اراکی ناگزیر شد ادامه بازی را ده نفره دنبال کند.

با اخراج شاهین توکلی، بازیکنان نساجی بازی را پیش کشیدند و توپ و میدان را بدست گرفتند و نهایت استفاده را از ده نفره شدن تیم آلومینیوم کردند تا اینکه در دقیقه ۵۳ با استفاده از حامد شیری به گل دوم رسیدند.

شاگردان خطیبی که بازی را شکست خورده می‌دیدند بی مهابا رو به جلو حمله میکردند، اما نساجی از کشیدن به جلو بازیکنان آلومینیوم سازی استفاده کرد و گل سوم را هم میلاد کمندانی در دقیقه ۹۲ به ثمر رساند و مازنی‌ها موفق شدند سه امتیاز شیرین از نخستین هفته لیگ برتر در اراک کسب کنند و در نهایت بازی با همین نتیجه خاتمه پیدا کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.