فاضلی: پیروزی برابر آلومینیوم را به هواداران نساجی تقدیم می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی پرگل تیمش برابر تیم آلومینیوم اراک توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فاضلی  سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر اظهار کرد: بازی در ابتدا گره خورد، اما به تدریج ۲ تیم به شرایط ایده آل خود دست رسیدند. بازی تاکتیکی را شاهد بودیم و خدا را شکر با تلاش بازیکنان  توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

او افزود: ا این برد را به هواداران عزیزمان تقدیم می‌کنم. این برد لطف خدا و حاصل تلاش بازیکنان بود . این برد به طور کامل متعلق به بازیکنان است.

سرمربی نساجی مازندران گفت: با توجه به هوای اراک، هرتیمی که به این شهر بیاید بازی سختی خواهد داشت. آلومینیوم را تیم خوبی دیدم.  این تیم از عقب بازیسازی می‌کرد. آن‌ها می‌خواستند از فضا‌های پشت دفاع ما استفاده کنند. آن‌ها روی ضربات ایستگاهی هم برنامه داشتند و در مجموع با برنامه بودند.

او تصریح کرد: ما رفته رفته بازی را دست گرفتیم و توانستیم گل اول را بزنیم. در نیمه دوم هم روی ضد حمله و ضربه ایستگاهی توانستیم گل‌های دوم و سوم را بزنیم و بازی را کنترل کردیم.

داوری بازی مشکل خاصی نداشت 

فاضلی درباره داوری مسابقه گفت: داوری خوب بود  نه به خاطر اینکه نتیجه به نفع ما شد.  سعی می‌کنم تا انتهای فصل همیشه از داوران تشکر کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار