هفته اول لیگ برتر فوتبال؛

سایپا - پرسپولیس؛ رونمایی از چهره جدید قهرمان فصل گذشته / تراکتور - نفت مسجد سلیمان؛ منصوریان به دنبال سنت شکنى در لیگ بیستم

هفته نخست لیگ برتر فوتبال امروز جمعه با برگزاری ۴ دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می‌شد با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا احتمال تعویق  مجدد بازی‌های لیگ بیستم فوتبال وجود دارد، اما  بعد از کش و قوس‌های فراوان قرار است از امروز جمعه  سوت آغاز مسابقات زده شود و شاهد رقابت جذاب و دیدنی بین تیم‌ها برای رسیدن به جام قهرمانی خواهیم بود. همچنین مابقی دیدار‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

لیگ بیستم فوتبال تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا است و همه بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود و تیم‌ها در غیاب هواداران پرشور خود باید به مصاف حریفان خود بروند.

خودرو سواری پرسپولیس در گام نخست/ استقلال با مس به دنبال شروع پرقدرت

سایپا - پرسپولیس / ورزشگاه دستگردی ساعت ۱۶:۳۰

پرسپولیس، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال امسال با چهره‌ای جدید وارد مسابقات می‌شود و خیلی از بازیکنان شاخص و کلیدی  از جمله علیرضا بیرانوند، علی علیپور، مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده از این تیم جدا شده و راهی اروپا و کشور‌های حوزه خلیج فارس شدند.

البته سرخپوشان پایتخت با وجود جدایی چند بازیکن اصلی خود در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتند و بازیکنانی همانند حامد لک، احسان پهلوان، میلاد سرلک، سعیدآقایی، علی شجاعی و عیسی آل کثیر را جذب کردند که آن‌ها با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا نشان دادند که جایگزین‌های خوبی برای جدا شده‌ها هستند.

شاگردان گل محمدی برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی پا به زمین مسابقات لیگ برتر فوتبال می‌گذارند، اما آن‌ها برای رسیدن به هدف خود کار سختی پیش رو دارند، چون با رقیبان سرسختی مواجه هستند.

سرخپوشان پایتخت در اولین بازی خود در لیگ بیستم روز جمعه به مصاف نارنجی پوشان سایپا می‌روند و آن‌ها قصد دارند با برتری در این بازی گام نخست را محکم بردارند و برای حریفان خود خط و نشان بکشند، اما کار سختی برابر تیم جوان و باانگیزه سایپا دارند.

با توجه به اینکه خلیل زاده از پرسپولیس جدا شده است به همین علت سید جلال حسینی کاپیتان سرخ‌ها همه امید یحیی گل محمدی در خط دفاع است تا در کنار کنعانی زادگان زوج دفاعی تیم خود را تشکیل بدهند.

همچنین با توجه به جدایی علیپور و محرومیت آل کثیر همه نگاه‌ها به سمت عبدی و آرمان رمضانی در خط حمله  پرسپولیس است تا با گلزنی جای خالی آن‌ها را پر کنند. البته رمضانی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش برابر تیم سایپا نیست. علاوه بر این، آرین برزگر دیگر غایب پرسپولیس در این بازی است.

در آن طرف، نارنجی پوشان سایپا با هدایت صادقی در فصل نقل و انتقالات به جز حسین ماهینی بازیکن شاخصی به خدمت نگرفتند، اما آن‌ها مهره‌های  کلیدی خود همانند روزبه شاه علی دوست، آرمان رمضانی، آرمین سهرابیان، خالد شفیعی، حامد فلاح زاده و محمد شریفی را از دست دادند و شاید در بازی‌های لیگ برتر با مشکل مواجه شوند.

شاگردان صادقی در نخستین بازی خود در لیگ بیستم باید به مصاف قهرمان لیگ برتر فوتبال بروند و  آن‌ها کار سختی پیش رو دارند و باید دید نارنجی پوشان سایپا می‌توانند پرسپولیس را در خانه خود متوقف کنند و شگفتی ساز شوند یا خیر.

خودرو سواری پرسپولیس در گام نخست/ استقلال با مس به دنبال شروع پرقدرت

ذوب آهن - فولاد/ ورزشگاه فولاد شهر ساعت ۱۶:۳۰

تیم فوتبال ذوب آهن با هدایت رحمان رضایی در نخستین بازی خود در لیگ بیستم فوتبال  به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

سبزپوشان اصفهانی تغییر و تحولات زیادی در نقل و انتقالات داشتند و بازیکنان شاخص از این تیم جدا شده و به تیم‌های دیگر پیوستند. البته آن‌ها  به جز شهاب گردان بازیکن مطرح دیگری  به خدمت نگرفتند و با همین نفرات قرار است به مصاف حریفان خود در لیگ برتر بروند.

 شاگردان رحمان رضایی قصد دارند از میزبانی خود در نخستین بازی استفاده کرده و با پیروزی برابر حریف اهوازی خود گام محکمی در لیگ بیستم بردارند.

در آن طرف، تیم فوتبال فولاد خوزستان فصل گذشته با ۵۱ امتیاز رتبه سوم را به دست آورد و این تیم اهوازی باید در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند تا در صورت برتری در این مرحله وارد گروه اصلی این رقابت‌ها شود.

مسئولان تیم فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات براساس نیاز‌های کادر فنی خود بازیکنانی همانند ساسان انصاری، محسن فروزان  و محمدرضا عباسی را به خدمت گرفتند تا با همه توان خود در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

شاگردان نکونام می‌خواهند با پیروزی برابر حریف اصفهانی خود با دست پر به اهواز برگردند تا در لیگ بیستم هم به عنوان یک مدعی قهرمانی ظاهر شوند.

خودرو سواری پرسپولیس در گام نخست/ استقلال با مس به دنبال شروع پرقدرت

آلومینیوم اراک - نساجی مازندران/ روز جمعه ساعت ۱۶:۴۰

تیم آلومینیوم اراک که با هدایت رسول خطیبی به لیگ برتر صعود کرد قرار است با این مربی جوان در مسابقات لیگ بیستم شرکت کند.

با وجود اینکه تیم آلومینیوم اراک به تازگی به لیگ برتر صعود کرده،  اما این تیم اراکی کمترین تغییرات در نفراتش داشته و تاکنون یکی، ۲ بازیکن  خود را از دست داده است. همچنین این تیم اراکی ۴ بازیکن جدید به خدمت گرفته که در بین این بازیکنان فقط عزیز معبودی و اسماعیل شریفات معروف هستند.

شاگردان خطیبی قصد دارند در نخستین بازی خود در لیگ برتر فوتبال به پیروزی دست یابد تا به همگان  ثابت کنند که حریف آسانی برای رقبای خود نیستند و با همه توان در مسابقات شرکت می‌کنند.

در آن طرف، تیم نساجی مازندران با تغییرات در کادر فنی و بازیکنانش پا به مسابقات لیگ بیستم فوتبال می‌گذارد. بعد از پیوستن محمود فکری به استقلال، مسئولان نساجی فاضلی دستیار فکری را برای هدایت تیم خود انتخاب کردند.

نساجی یکی از تیم‌هایی است که  بیشترین تغییرات در نفرات خود داشته است و با چهره جدیدی وارد لیگ بیستم می‌شود. این تیم شمالی ۱۲ بازیکن به خدمت گرفته است و ۸ بازیکن خود را از دست داد.

شاگردان فاضلی قصد دارند در لیگ بیستم نتایج خوبی به دست آورند  تا دل هواداران خود را شاد کنند.

خودرو سواری پرسپولیس در گام نخست/ استقلال با مس به دنبال شروع پرقدرت

تراکتور - نفت مسجد سلیمان/ ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت ۱۶:۴۵

تیم فوتبال تراکتور در نخستین بازی خود در لیگ بیستم فوتبال روز جمعه به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود و این تیم تبریزی قصد دارد با برتری در این بازی گام نخست را محکم بردارد.

مدیران باشگاه تراکتور بعد از استعفای ساکت الهامی تصمیم گرفتند علیرضا منصوریان را برای هدایت تیم خود انتخاب کنند.

 تراکتوری‌ها برخلاف سال گذشته بازیکنان شاخصی به خدمت نگرفتند، اما بازیکنان کلیدی خود از جمله رشید مظاهری، رضا اسدی، ساسان انصاری و محمدرضا آزادی را از دست دادند. البته آن‌ها توانستند کایپتان‌های خود را حفظ کنند.

همچنین تیم فوتبال تراکتور فصل گذشته در لیگ برتر با ۵۰ امتیاز رتبه چهارم را به دست آورد و این تیم تبریزی با قهرمانی در جام حذفی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و قرار است در این رقابت‌ها شرکت کند.

منصوریان هیچ وقت نتوانسته شروع خوبى در تیم هاى سابق خود داشته باشد و باید دید او مى تواند در لیگ بیستم سنت شکنى کند یا خیر.

در آن طرف، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فصل گذشته با ۳۸ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت و این تیم جنوبی قصد دارد امسال رتبه خود را  در جدول رده بندی تثبیت کند، اما کار سختی پیش رو دارد.

باشگاه نفت مسجد سلیمان بعد از جدایی مهدی تارتار تصمیم گرفت که مجتبی حسینی را برای هدایت تیم خود انتخاب کند.

این تیم جنوبی با وجود مشکلات مالی چند بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفت، اما  تعدادی از بازیکنان خود را از دست داد.

شاگردان حسینی قصد دارند در اولین بازی خود در لیگ بیستم با امتیاز تبریز را ترک کنند، اما کار سختی پیش رو دارند.

خودرو سواری پرسپولیس در گام نخست/ استقلال با مس به دنبال شروع پرقدرت

شهر خودرو - ماشین سازی تبریزی/ ورزشگاه امام رضا (ع) روز شنبه ساعت ۱۵:۵۰

تیم فوتبال شهر خودرو در نخستین بازی خود در لیگ بیستم به مصاف تیم ماشین سازی تبریز می‌رود.

تیم شهر خودرو  با هدایت مهدی رحمتی دروازه بان فصل گذشته خود روانه مسابقات لیگ بیستم می‌شود. این تیم مشهدی قصد دارد با برتری برابر حریف تبریزی خود گام نخست را محکم بردارد.

تیم شهر خودرو در فصل نقل و انتقالات فعالیت چشمگیری نداشت و چند بازیکن شاخص خود را  از دست داد و بازیکنان مطرحی هم به خدمت نگرفت.

در آن طرف، تیم ماشین سازی تبریز فصل گذشته با ۳۱ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت و امسال این تیم تبریزی قصد دارد رتبه خود را بهبود ببخشد، اما کار سختی پیش رو دارد.

علاوه بر این، زنوزی مالکیت باشگاه ماشین سازی را به محمد پور رضایی یکی از سرمایه گذار‌های تبریزی واگذار کرد و ۲ باشگاه تبریزی با مالکیت متفاوت روانه مسابقات لیگ برتر فوتبال می‌شوند.

بعد از آن باشگاه ماشین سازی در سمت مدیرعاملی و کادر فنی تیم خود هم دچار تغییر و تحولات شد و امسال این تیم تبریزی با مدیریت علوی و سرمربیگری بیاتلو روانه مسابقات لیگ بیستم فوتبال می‌شود.

 ماشین سازی یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در نقل و انتقالات بود و ۱۲ بازیکن از دست داد، اما در مقابل ۱۲ بازیکن دیگر به خدمت گرفت و این تیم تبریزی با چهره جدیدی پا به مسابقات لیگ برتر فوتبال می‌گذارد.

شاگردان بیاتلو قصد دارند روز جمعه  با کسب امتیاز برابر حریف مشهدی خود دست پر به تبریز برگردند، اما کار سختی در مشهد دارند.

خودرو سواری پرسپولیس در گام نخست/ استقلال با مس به دنبال شروع پرقدرت

گل گهر سیرجان - سپاهان/ روز شنبه ساعت ۱۶:۲۰

تیم فوتبال گل گهر سیرجان قصد دارد در اولین بازی خود در لیگ برتر فوتبال برابر تیم سپاهان به برتری دست یابد، اما کار سختی برابر طلایی پوشان اصفهانی دارد.

تیم گل گهر سیرجان با هدایت قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر فوتبال وارد مسابقات لیگ برتر فوتبال می‌شود. این تیم تغییرات زیادی در بازیکنان خود داشته است و ۸ بازیکن خود را از دست داده و در مقابل ۹ بازیکن جدید جذب کرده است.

قلعه نویی در اولین حضورش روی نیمکت فنی تیم گل گهر سیرجان باید به مصاف تیم سابق خود سپاهان برود و جدال او برابر شاگردان سابقش جذاب و دیدنی خواهد بود.  

در آن طرف، تیم فوتبال  سپاهان با محرم نویدکیا مربی جوان خود روانه بازی‌های لیگ بیستم می‌شود.

تیم سپاهان فصل گذشته با ۴۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت و در نهایت نتوانست سهمیه آسیایی را کسب کند، اما امسال این تیم اصفهانی قصد دارد با نویدکیا جبران مافات کند و رتبه بهتری را به دست آورد.

طلایی پوشان اصفهانی چند بازیکن شاخص خود از جمله سعیدآقایی، محمد طیبی، محسن مسلمان، محمد ایران پوریان و ولادیمیر کومان را از دست داد، اما چند بازیکن مطرح به خدمت گرفت.

شاگردان نویدکیا قصد دارند با برتری برابر تیم گل گهر سیرجان گام اول را محکم بردارند و دست پر به اصفهان برگردند، اما کار سختی پیش رو دارند.

خودرو سواری پرسپولیس در گام نخست/ استقلال با مس به دنبال شروع پرقدرت

استقلال - مس رفسنجان/ ورزشگاه آزادی ساعت ۱۶:۳۰

تیم فوتبال استقلال در نخستین بازی خود در لیگ برتر فوتبال قصد دارد با برتری برابر تیم تازه لیگ برتری شده مس رفسنجان گام محکمی بردارد و برای حریفان خود خط و نشان بکشد.

آبی پوشان پایتخت تغییر و تحولاتی در مدیریت و کادر فنی خود داشتند و امسال با هدایت محمود فکری روانه مسابقات لیگ بیستم فوتبال می‌شوند.

تیم استقلال فصل گذشته با اختلاف امتیاز فاحش نسبت به رقیب سنتی خود پرسپولیس رتبه دوم را به دست آورد و  این تیم در جام حذفی هم نتوانست به قهرمانی دست یابد. آبی پوشان پایتخت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باید شرکت کنند تا در صورت برتری بتوانند به مرحله گروهی این رقابت‌ها راه یابند.

در حالی که هنوز پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز نشده است، اما این تیم در بازار نقل و انتقالات فعالیت چشمگیری داشت و بازیکنان زیادی به خدمت گرفت، اما چند مهره کلیدی خود از جمله روزبه چشمی و علی کریمی را از دست داد.

در آن طرف، تیم فوتبال مس رفسنجان که با قهرمانی در لیگ دسته یک جواز حضور در لیگ برتر را گرفت تاکنون با جذب ۱۷ بازیکن رکورد دار بازار نقل و انتقالات است.

ربیعی سرمربی مس رفسنجان با خرید ۱۷ بازیکن، تیم خود را برای حضور در لیگ برتر فوتبال آماده کرد.  این تیم در اولین بازی خود در لیگ برتر باید به مصاف استقلال یکی از مدعیان قهرمانی برود و کار سختی پیش رو دارد.

خودرو سواری پرسپولیس در گام نخست/ استقلال با مس به دنبال شروع پرقدرت

صنعت نفت آبادان - پیکان/ روز شنبه ساعت ۱۶:۴۵

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با هدایت سیروس پور موسوی قصد دارد از میزبانی خود استفاده کرده و با برتری برابر پیکان گام خود را در لیگ برتر محکم بردارد.

تیم صنعت نفت آبادان بعد از ماشین سازی بیشترین تغییرات را در بازار نقل و انتقالات داشتند و در مجموع  ۲۲ بازیکن لیست  ورودی و خروجی این تیم آبادانی بوده است.

در آن طرف، تیم  فوتبال پیکان فصل گذشته با ۲۹ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و امسال این تیم قصد دارد رتبه بهتری به دست آورد.

مسئولان باشگاه پیکان بعد از جدایی ویسی با مهدی تارتار به توافق رسیدند و او را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند.

به هر حال باید دید تارتار می‌تواند تیم پیکان را به موفقیت برساند یا نه!


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
وای جی سی چرا الان که تعدادفوتی 5برابرشده هیچ کدام ازتیم های معترض چندماه پیش الان سکوت کرده واعتراض نمی کنند15تیمی که چندماه پیش به بهانه کروناوجان انسان هاروبهانه کرده خواستارلغولیگ بودن الان اعتراض نمی کنند؟معلوم شداون وقت بخاطر رتبه جدولی شون بود ن کرونا.هوچی گرها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بخواطر هوادار و بازیکنای کیسه کش چون اگه بگن باز هوچیگری ها و حرفای بی خودشون شروع میشه
آخرین اخبار