مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: در راستای آسفالت و بهسازی معابر سطح منطقه با صرف بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ تن آسفالت ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع از محلات شهرک ۵ آذر درسنندج آسفالت و بهسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علیرضا کاظمی مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: شهرک ۵ آذر یکی از شهرک‌های تازه احداث شده در محدوده این منطقه است که به دلیل انجام ساخت ساخت و ساز‌های جدید برخی از معابر و محلات آن فاقد آسفالت بود.

او افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر به ساکنان این شهرک و در راستای رفاه حال ساکنان این شهرک عملیات آسفالت معابر شهرک ۵ آذر براساس اولویت اجرا شد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از آسفالت و بهسازی ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع از محلات شهرک ۵ آذر در سنندج خبر داد و گفت: با بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ تن آسفالت بخش عظیمی از معابر این شهرک آسفالت و بهسازی شد.

کاظمی بیان کرد: روکش آسفالت شهرک ۵ آذر پشت آپارتمان‌های سما، خیابان نرگس و کوچه‌های نرگس یک تا ۴ به متراژ ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع با قریب به یک‌هزار و ۱۰۰ تن آسفالت و بهسازی شد.

او افزود: عملیاتی نظیر ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع شن‌ریزی، ۴۰۰ مترمکعب خاکبرداری و ۸۰۰ متر طول جدول‌گذاری در راستای آسفالت و بهسازی خیابان نرگس و کوچه‌های نرگس و کوچه‌های نرگس یک تا ۴ نیز انجام شده است.

کاظمی از بهسازی ۶ هزار مترمربع از خیابان پرتو و کوچه‌های پرتو یک تا ۴ با یک هزار تن آسفالت نام برد و خاطرنشان کرد: ۶ هزار متر مربع شن‌ریزی، ۳۰۰ مترمکعب خاک‌برداری و ۷۰۰ متر طول جدول‌گذاری به منظور تکمیل این معابر صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.