کاهش ۱۴ درصدی تردد خودروها در جاده‌های خوزستان

معاون فنی و نظارت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از کاهش ۱۴ درصدی تردد خودروها در جاده‌های استان از ۱۲ تا ۱۶ آبان به دلیل اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدطلا شجاعی معاون فنی و نظارت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: همزمان با اعمال محدودیت‌ تردد خودرو در ۲۵ استان کشور به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در این مدت ۲ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۵۸۰ تردد خودرویی در جاده‌های خوزستان ثبت شد.

او با بیان اینکه این میزان تردد نسبت به مدت مشابه هفته قبل از آن کاهش ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد، افزود: بیشترین تردد‌ها در جاده‌های بندر امام خمینی (ره) – ماهشهر در رفت و برگشت، اهواز - شوش و بهبهان - سه راهی آغاجاری به ثبت رسید.

شجاعی میزان تردد خودرو‌های سنگین در بازه زمانی مذکور در جاده‌های خوزستان را ۸۲ هزار و ۷۸۱ خودرو عنوان کرد و اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱٢ آبان خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی در ۲۵ مرکز استان از جمله اهواز، ممنوع اعلام شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.