ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در جامعه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: با توجه به شرایط موجود، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در جامعه ضروری است، زیرا موجبات نشاط اجتماعی را فراهم می‌سازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد رضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به شرایط موجود، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در جامعه ضروری است، زیرا موجبات نشاط اجتماعی را فراهم می‌سازد و به مردم انرژی می‌دهد، باید از بستر به وجود آمده برای تولیدات فرهنگی استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مورد برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در ۵ بخش تئاتر، فیلم، موسیقی، ادبی و هنر‌های تجسمی جشنواره سیمرغ شرکت کنند؛ محدودیتی برای شرکت متقاضیان در رشته‌های مختلف وجود ندارد.

علیزاده افزود: بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره از تاریخ اول مهرماه آغاز و تا اول دی ماه امسال ادامه خواهد داشت.

این جشنواره در چهار بخش، بخش آزاد ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، بخش ملی با موضوع فرهنگ سلامت ویژه عموم مردم، بخش بین‌الملل با موضوع فرهنگ سلامت ویژه شرکت‌کنندگان سراسر جهان برگزار می‌شود.

جشنواره یازدهم سیمرغ با شعار هر خانه، یک پایگاه سلامت تلاش دارد سبک زندگی سالم را که هدف و نهایی بعثت همه انبیاء و اولیای الهی است در جامعه ترویج کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.