جمع‌آوری ۹۶ میلیون تومان کمک مردمی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از اجرای پویش پازل همدلی با هدف تهیه لوازم‌التحریر و تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در اجرای پویش پازل همدلی، نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه که هر قطعه در هر استان با نماد میراث فرهنگی آن استان در ابعاد ۲۰ در۳۰ تهیه شده و روی سایت pazzlehamdeli.ir بارگذاری شده است.

 افزود: سهم استان کرمانشاه ۲۰ هزار قطعه و هر قطعه به مبلغ ۱۰ هزار تومان است که تا به امروز ۴۰ میلیون تومان از طریق این سایت و مبلغ ۵۶ میلیون تومان نیز از طریق واریز به شماره حساب‌های مشارکت‌های مردمی پازل خریداری شده است.


 فرحناز محمدی در بازدید از اداره پذیرش و هماهنگی گرو‌های هدف بهزیستی استان کرمانشاه گفت:نگاه ما به حل مشکلات مددجویان نگاه آرمانی است، اما ملاک عمل بر اساس واقعیت و داده‌های موجود است لذا سعی خواهیم کرد بهترین خدمت ممکن را به جامعه هدف ارائه نماییم و در حد توان پاسخگوی مشکلات مددجویان باشیم.

محمدی گفت: درخواست‌های مردمی زیادی از طرف نهاد‌های مختلف از جمله دفاتر ائمه جمعه ، نمایندگان مجلس، فرمانداران محترم، مراجع  قضایی ودیگرنهاد‌ها و ارگان‌ها جهت پیگیری مشکلات مددجویان، به بهزیستی ارجاع می شودکه همکاران ما در اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف، با دقت نظر، موضوع را پیگیری کرده و هماهنگی لازم با دیگر حوزه‌های تخصصی جهت پاسخ بموقع ویا هرگونه حمایت لازم را انجام خواهند داد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، یکی از مهمترین وظایف مددکاران را تکریم ارباب رجوع و پاسخ شفاف و مطابق با اصل مردم سالاری عنوان کرد و گفت: واقف هستیم که شرایط اقتصادی جامعه مشکلات مددجویان را بیش از پیش افزایش داده و جامعه از این نظر دوران سختی را می‌گذراند، اما می‌توان با مشارکت اجتماعی و نگاه برابر این دوران را به راحتی پشت سر گذاشت؛ و تلاش ما این است که امکانات موجود به صورت عادلانه و بنا بر نیاز مددجویان توزیع گردد.  

او در ادامه از کاهش ۲۰درصدی پذیرش در مراکز نگهداری بهزیستی استان مطابق با دستورالعمل‌های ستاد کشوری پیشگیری از بیماری کووید ۱۹خبر داد وافزود:هنوز هم تراکم جمعیتی در مراکز نگهداری بالاست  و این خطر افزایش شیوع بیماری کرونا را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.