پاسخ به شکایات مردمی در سامانه دیده بان بهزیستی

رئیس بازرسی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : به شکایات مردمی در سامانه دیده بان بهزیستی با دقت و سرعت بالا و برای نامه‌های عادی حداکثر ظرف مدت سه روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهرام سبزیان رئیس بازرسی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : سامانه دیده بان این امکان رو به ارباب رجوع خواهد داد تا به راحتی و با سرعت مسائل و مشکلات خود را به مسئولین و مدیران بهزیستی منعکس نمایند و در اسرع وقت نیز پاسخ لازم را دریافت کنند.

او به چاپ و توزیع پوستر‌های سامانه دیده بان در بین مراکز دولتی و غیردولتی اشاره کرد و گفت : این مراکز وظیفه اطلاع رسانی سامانه به ارباب رجوع جهت هرگونه انتقاد یا شکایت را دارند.

ریس بازرسی اداره کل بهزیستی کرمانشاه سامانه دیده بان با خط رایگان ۱۴۸۲را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بهزیستی عنوان کرد و افزود: تماس با این شماره از طریق خط تلفن ثابت و همراه امکان پذیر است.

او از مردم خواست تا هر گونه طرح شکایت از مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی را به این سامانه گزارش دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.