سرپرست هیئت فوتبال کرمان خبر داد:

بسط و گسترش فوتبال در سراسر کرمان

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: خوشبختانه امروز فوتبال در همه زمینه ها، سطوح و شهرستان‌ها بسط و گسترش یافته و در سراسر این استان اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان در کارگاه آموزشی قوانین و مقررات برگزاری مسابقات فوتبال که با حضور ۳۰ نفر از ناظران و نمایندگان استان کرمان در لیگ‌های کشوری فوتبال با تدریس سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال و رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برگزار شد، کرمان را یک استان کاملاً فوتبالی دانست و گفت: هم اکنون دو تیم از این استان در لیگ برتر، دو تیم در لیگ یک و تعدادی تیم هم در لیگ‌های دو و سه کشوری وجود دارند.

او افزود: خوشبختانه در همه‌ی زمینه ها، سطوح و شهرستان‌ها توانسته ایم فوتبال را بسط و گسترش دهیم و خدا را شکر بحث فوتبال و توسعه آن در استان کاملاً اجرایی شده است.

سلاجقه تصریح کرد: در کنار بحث‌های باشگاه داری، مسابقات و فوتبال، بحث داوری وجود دارد که الحمدلله ما یک کوبل داوری در لیگ برتر داریم و دو کوبل جدید هم در لیگ‌های یک و دو معرفی کرده ایم.

او بیان داشت: بحثی که امروز در خدمت عزیزان هستیم، بحث ناظرین کشور است که به لطف خداوند و همت عزیزان تا اینجای کار که رصد کرده ایم، در رقابت‌هایی که طی چند سال اخیر ناظران کرمانی نظارت کرده اند، هیچ گونه مسائل حاشیه‌ای نداشته ایم.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: در ادامه حرکات و برنامه‌هایی که داریم و می‌خواهیم به سمت جلو حرکت رو به رشدی داشته باشیم، هم از دوستان و هم از مجموعه فدراسیون توقع را داریم که در لیگ یک و لیگ‌های برتر هم بتوانیم از این دوستان در بحث برگزاری مسابقات و ناظری استفاده شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار