خانواده ورزشکار توهین کننده به مقدسات این عمل را محکوم کردند

خانواده ورزشکار و مربی توهین کننده به مقدسات اسلامی با صدور بیاینه‌ای از این هتک حرمت اعلام تحیر نموده و آن را محکوم کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در بیانیه ای که خانواده تبریزی از این هتک حرمت اعلام تحیر نموده و آن را محکوم کردند گفته می شود: باسلام و خاکساری و اعتذار به پیشگاه رسول الله (ص)، حضرت فاطمه (س)، ائمه اطهار (ع) و امام زمان (عج)، ما خانواده تبریزی از هرگونه اسائه ادب به ساحت خاندان نبوت و امامت تبری می‌جوییم.

این بیانیه می‌افزاید: بابت آن چه در فضای مجازی رخ داده و مایه تحیر و تالم ماست و قلوب ما را بیش از همه محزون و مکدر نموده از علمای اعلام به ویژه مقام معظم رهبری، پیروان اهل بیت (ع) امت حزب الله، خانواده شهدا و اهالی هیات و جلسات که خود نیز اگر قابل باشیم عضوی از آن‌ها هستیم پوزش می‌طلبیم و عذرخواهیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: به خاطر آنچه هنوز نمی‌دانیم چگونه سر زده و باعث خدشه دار شدن روح و روان هموطنان عزیز ما شده عذرخواهیم، شرمنده و روسیاه اهل بیت (ع) هستیم که نعمت روضه و سفره داری حضرت امام حسین (ع) و برپایی مجالس عزاداری را به ما نیز ارزانی داشتند تا خانواده ما نیز به سهم بسیار ناچیز خود توفیق داشته زیر لوای حضرت امام حسین (ع) عزاداری کنیم و در حرم و عتبات شریفشان زائر باشیم.
 
خانواده ورزشکار توهین کننده به مقدسات این عمل را محکوم کردند

 
خانواده تبریزی در بیانیه خود بیان می کنند: هرگونه بی‌حرمتی به نمکدان این سفره ما را نیز مکدر و محزون کرده و می‌کند. چه رسد اتفاقی که ما را نیز غافلگیر کرده و هنوز متحیریم آیا این اتفاق از فرزند خانواده‌ای سرزده که مادرش به عشق اهل بیت (ع) نام فرزندان خود را محسن و حسن و علی و رضا گذاشته است.

این بیانیه تصریح می کند: بار دیگر از ساحت امام عصر (عج) که هستی ما فدایش باشد و، ولی نعمتمان حضرت امام رضا (ع) طلب پوزش و عفو می‌کنیم و ضمن تبری از هرگونه بی ادبی به معصومین (ع) مجدد و مکرر از هموطنانمان عذرخواه و شرمساریم و ضمن پایبندی و احترام به قانون و با امید به رافت اسلامی با پیگیری پرونده از مجاری قانونی تا روشن شدن موضوع در خصوص این جوان، حسن عاقبت ایشان و همه جوانان را از خداوند منان خواستاریم.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار