روز پرحادثه در اهواز/ دیروز ۹ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق انجام شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان ۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را طی ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۹ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق طی دیروز گفت: وقوع آتش سوزی در انبار منزل مسکونی واقع در منطقه کوی ملت در ساعت ۲ و ۳۳ دقیقه منجر به سوختن اشیا و وسایل انبار شد.

او با اشاره به مهار آتش سوزی با تلاش آتش نشانان و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، افزود: آتش سوزی خودروی تویوتا در مسیر کوی مندلی در ساعت ۲ و ۴۷ دقیقه آتش نشانان را به محل حادثه کشاند که با سرعت عمل نیرو‌های عملیاتی و با استفاده از لوله‌های آبرسان اطفا شد.

قنبری به حادثه برخورد خودروی پراید با کامیون و موتورسیکلت در مسیر پادادشهر پل شهدای مدافع حرم ساعت ۹ و ۵۴ دقیقه اشاره و بیان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علائم ترافیکی هشدار دهنده در مسیر از بروز حوادث احتمالی برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند و ۲ مرد شده در حادثه را برای انتقال به بیمارستان به نیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه خودروی پراید به علت سرعت زیاد و نداشتن توانایی کنترل آن از سوی راننده در مسیر حد فاصل فلکه دانشگاه به سمت پل پنجم پس از برخورد با یک اصله درخت متوقف شد، اظهار داشت: این حادثه آسیب جانی نداشت، همچنین آتش نشانان با ایمن سازی محل خودرو را به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

او به مهار آتش سوزی ترانس برق در منطقه زویه در ساعت ۲۰ و ۳۴ دقیقه اشاره کرد و ادامه داد: برخورد خودروی مزدا ۲ کابین با پراید در مسیر زویه خیابان شهید جعاوله ساعت ۲۳ و ۳۹ دقیقه حادثه ساز شد و آتش نشانان با ایمن سازی محل و نسبت به رفع نشت بنزین در خودرو‌ها اقدام و پس از پاکسازی مسیر از بقایای تصادف و انتقال خودرو‌ها به مسیر امن از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند.

قنبری گفت: آتش نشانان در عملیات نجات از آسانسور در منطقه سپیدار و نجات افراد محبوس شده در اماکن مسکونی در کوی فدک ۴ شهروند را نجات دادند، همچنین در عملیات نجات از جانوران موذی در منطقه پادادشهر یک حلقه مار را از داخل خودرو پراید خارج کردند و به نگرانی صاحب خودرو پایان داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.