فراخوان ثبت نام شتابدهی "هاب شیراز"

فراخوان ثبت نام شتابدهی "هاب شیراز" ​با هدف حمایت از استارت آپ‌های جنوب کشور منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: استارت آپ‌ها و کسب و کار‌های نوپا و نوآور فعال در این بخش‌ها می‌توانند تا پایان آبان ماه برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به تارنمای این شتابدهنده به نشانی www.Hubshiraz.ir مراجعه کنند.

مهرداد سهرابی افزود: با توجه به اینکه استارت آپ‌ها برای جذب سرمایه‌های غیرنقدی و نقدی متناسب با روند رشد بازار خود، نیاز به حمایت دارند، این فراخوان برای حمایت و خدمات رسانی به شرکت‌های نوپا و استارت آپی منتشر شده است.

او اظهارداشت: "هاب شیراز" شتابدهنده مشترک اپراتور اول و دانشگاه شیراز است و تمرکز این شتابدهنده بر توسعه و شتاب دهی به استارت آپ‌های فعال برای تولید محصولات و خدمات نوآورانه در حوزه ارتباطات و فناوری‌های نوین و تجاری سازی طرح‌های نوآورانه‌ای است که در مراحل اولیه رشد خود هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: این هاب با بهره‌گیری از زیرساخت‌های فنی و دانش افراد متخصص گستره‌ای از خدمات را در این حوزه به استارت آپ‌ها جنوب کشور ارائه می‌کند.

سهرابی ادامه داد: حوزه‌های مورد حمایت در این فراخوان شامل سلامت دیجیتال، آموزش الکترونیکی و تولید محتوا، تجارت الکترونیک، شهر هوشمند، بازی و رسانه دیجیتال است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار