یک پرستار در شیراز بر اثر کرونا درگذشت

کرونا، جان یکی از پرستاران بیمارستان شهید رجایی شیراز را گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شهیده "مریم رحیمی" از پرستاران بیمارستان شهید رجایی شیراز، صبح امروز چهارشنبه ۲۱ آبان و بر اثر ابتلا به کرونا، به خیل شهدای سلامت استان فارس و کشور پیوست.

رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی طی پیام‌های جداگانه‌ای شهادت این مدافع سلامت را تسلیت گفتند.

با شهادت این پرستار دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شمار شهدای عرصه سلامت در استان فارس به ۵ نفر رسیده است.

مهرزاد لطفی در پیامی، شهادت بانو «مریم رحیمی»، از پرستاران شاغل در بیمارستان شهید رجایی را به بازماندگان آن مرحومه و خانواده سلامت استان تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

کشور ما امسال خزانی تلخ را تجربه می‌کند و هر روز خبر‌های نگران کننده تری از جان باختن عزیزانمان به گوش می‌رسد و این بار سردی خزان، بار دیگر خانواده سلامت فارس را در بر گرفت و داغی تازه، همه ما را سوگوار کرد.

خانواده سلامت فارس این بار نیز سوگوار فرزندی دیگر شد که زیباترین روز‌های جوانیش، رنگ خزان گرفت و فقدانش برای یکایک ما، اندوهی تلخ بود.

بانو «مریم رحیمی» پرستار خدوم بیمارستان شهید رجایی شیراز که مسیر پرافتخار حیاتش با دفاع از سنگر سلامت، در تلالو شهادت مظلومانه اش جاویدان شد؛ فرزندی شایسته از خانواده غیور سلامت فارس که صادقانه، الگویی ارزشمند از خدمت را برای یکایک ما ترسیم کرد و یاد و خاطره اش تا همیشه در تاریخ سلامت این مرز و بوم می‌درخشد.

اکنون که روز‌های سختی را سپری می‌کنیم و متاسفانه این ویروس ناخوانده، هر روز عزیزان بیشتری را قربانی می‌کند، جا دارد یکایک ما همچون حلقه‌هایی به هم پیوسته از یک زنجیر، در برابر این حجم از تلخی، با تمام قوا عزم خود را جزم کرده و همه همت خود را برای پایان این روز‌ها به کار گیریم تا خون فرزندان شریفی که خالصانه تا پای جان ایستادند، پاس داشته شود.

شهادت این بانوی شریف و فرزند گرامی خانواده سلامت استان را به خانواده داغدار آن مرحومه، همکاران عزیزش و تمامی مجموعه سلامت استان صمیمانه تبریک و تسلیت گفته و از ایزد باریتعالی، برای ایشان علو درجات مسالت دارم.

امید است خداوند آن مرحومه مغفوره را با الگویش حضرت زهرا (س) محشور گردانیده و به خانواده و بازماندگان ایشان، صبر جزیل عنایت فرماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
سلام ، از شما رسانه ها خواهش میکنم پیگیری کنید ، چرا یه مادر باردار باید مجبور باشه تو بخش کرونا کار کنه وقتی بازگشتی توش نیست
آخرین اخبار