افتتاح دبستان ۲ کلاسه در روستای شیخون برون اندیکا

معاون فنی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از افتتاح مدرسه ۲ کلاسه در روستای شیخون برون اندیکا با مشارکت بنیاد علمی-آموزشی قلم چی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید کلانتر هرمزی معاون فنی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: به منظور محرومیت زدایی و عدالت آموزشی، یک باب دبستان ۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیون تومان با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی در روستای کم برخوردار شیخون برون اندیکا افتتاح شد.

او ضمن قدردانی از اقدامات خداپسندانه خیرین به ویژه بنیاد علمی آموزشی قلم چی برای توسعه و پیشرفت فضا‌های آموزشی در مناطق محروم استان، افزود: مدرسه مهمترین و اصلی‌ترین رکن تعلیم و تربیت است و با ترویج فرهنگ مدرسه سازی می‌توان دانش آموزانی پرورش داد که آینده کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی هرچه بهتر سوق خواهند داد.

کلانتر هرمزی با بیان اینکه این مدرسه ۲ کلاسه با زیربنای ۱۰۹ مترمربع با هدف محرومیت زدایی و اجرای عدالت آموزشی به بهره برداری رسید و در اختیار دانش آموزان این منطقه قرار گرفت، اظهار داشت: ۳۵ دانش آموز دختر و پسر روستای شیخون برون در این دبستان به تحصیل خواهند پرداخت.

براساس این گزارش؛ رضا فرامرزی سرپرست آموزش و پرورش عشایر خوزستان، سید محمود میر معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان و صابر فتاحی نماینده بنیاد علمی آموزشی قلم چی در آئین افتتاح این مدرسه روستایی حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.