پوشش بیمه رایگان در استان بوشهر گسترش یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: درآمد بخش زیادی از مردم استان بوشهر به نسبت پائین است و باید تلاش شود که پوشش بیمه رایگان گسترش یابد.

مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست با مدیرکل بیمه سلامت بیان کرد: پوشش بیمه برای خدمات درمانی برای مردم از اهمیت زیادی برخوردار است و بسیاری از هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر از نظر درآمدی در سطح پایینی هستند تاکید کرد: افرادی که پوشش بیمه‌ای ندارند در صورت مواجهه با بیماری هزینه‌های سنگینی را باید متحمل شوند و مشکلات اقتصادی باعث صرف‌نظر از درمان می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تقدیر از تلاش‌های بیمه سلامت بیان کرد: ارائه خدمات بیمه رایگان از سوی بیمه سلامت از اقدامات بسیار خوبی است که در این حوزه انجام شده است.


بیشتر بخوانید

حضور بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان بوشهر تقویت شود


او یکی دیگر اقدامات مهم را حذف ارزیابی وسع دانست و ادامه داد: ظرفیت‌های درمانی استان اعم از دولتی و بخش خصوصی باید برای رفع مشکلات مردم استفاده شود.

پرویز رمضانی مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر نیز گفت: با امضای تفاهم‌نامه اداره کل بیمه سلامت با دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌های تامین اجتماعی و قائم (عج) پذیرش و ارائه خدمات به بیمه شدگان با تعرفه دولتی انجام خواهد شد که باعث افزایش رضایتمندی مردم می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.