نیروهای جهادی، کادر درمان را یاری خواهند کرد

معاون تهذیب حوزه علمیه استان همدان گفت: از هفته جاری و با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان همدان حجم بالایی از نیرو‌های جهادی قرار است به بیمارستان‌های این استان اعزام شوند.

تزریق حجم بالایی از نیروهای جهادی به بیمارستان های استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام سید محمدرضا ملیحی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان همدان در وبینار ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه اظهار داشت: گام مؤثر در زمینه مبارزه با کرونا بنا به فرمایش مقام معظم رهبری قطع زنجیره انتقال آن است؛ اما هنوز برنامه کارشناسی و مدوّنی برای این امر ارائه نشده است.

ملیحی افزود: ۳۰۲ مبلّغ و مبلّغه در سطح استان همدان فعالیت داشته اند و در موج سوم نیاز به گروه‌های جهادی بیشتر هم شده است.

نماینده دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه در استان همدان ادامه داد: از هفته جاری و با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان همدان حجم بالایی از نیرو‌های جهادی قرار است به بیمارستان‌های این استان تزریق شوند.

او اظهار داشت: ورود حوزه علمیه به این فعالیت‌ها باید تدبیرگرایانه باشد و تنها اجرایی نباشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان همدان بیان کرد: لازم است برای گروه‌های جهادی شبکه سازی شود و ارتباط بین آن‌ها به شکل فعال ایجاد و حفظ شود.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.