افزایش نیروهای ضدعفونی‌کننده اتوبوس‌ها در همدان

مدیر اتوبوسرانی شهرداری همدان گفت: نیروهای ضدعفونی کننده اتوبوس‌ها در مبدأهای مرکز شهر افزایش می یابند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان:بابک اسدی, مدیر اتوبوسرانی شهرداری همدان اظهار کرد: در حال حاضر نیروها در تمام مبدأهای مرکز شهر از جمله خیابان‌های شریعتی، تختی، باباطاهر و پایانه سرگذر وجود دارند و اتوبوس‌ها را زمان برگشت ضدعفونی می‌کنند.

 مدیر اتوبوسرانی شهرداری همدان با بیان اینکه این نیروها در طول روز در مبدا های اتوبوس ها  مشغول به کار هستند، اضافه کرد: شب‌ها و پس از پایان زمان کاری اتوبوس‌ها نیز نظافت و ضدعفونی کلی انجام می‌شود.

اسدی با بیان اینکه درباره حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی  به بازرسان تأکید کرده‌ایم، گفت: فاصله گذاری در تمامی اتوبوس‌ها جانمایی شده و بروشورهایی برای آگاه ‌سازی مردم  به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی تهیه و در اتوبوس‌هاچسبانده شده است.

او با اشاره به اینکه این اقدامات برای اطمینان خاطر همشهریان در استفاده از این وسیله نقلیه انجام می‌شود، مطرح کرد: ما وظیفه داریم ماسک نزدن را به مسافران گوشزد کنیم اما اهرم اجرایی برای این کار در اختیار نداریم، متأسفانه بعضی‌ها به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اتوبوس‌ها بی توجه‌ هستند و به این منظور حدود ۱۰ هزار ماسک بین مسافران بدون ماسک تقسیم شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.