اجرای ۱۷۶ برنامه کارآفرینی در خراسان رضوی

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در هفته جهانی کارآفرینی ۱۷۶ برنامه بر پایه بستر فضای مجازی در استان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید رضا پناه سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: پارسال در هفته کارآفرینی ۱۲۰ برنامه اجرا شد و امسال نیز برای نخستین بار برای ارائه محتوای علمی برنامه‌ها و اطلاع رسانی و دسترسی همگان به برنامه‌های طراحی شده این هفته پایگاهی به نشانی karafarinikhorasanrazavi.ir راه اندازی شده است.

او افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بر آن است تا در این هفته برنامه‌های متنوع و متعددی را با محور بخش خصوصی و با هدف توسعه فردی، انگیزشی و انتقال تجربه بزرگان کارآفرینی برای قشر‌های مختلف جامعه برگزار کند.

بیشتر بخوانید

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: تجربه پیشرفت کشور‌های دنیا نشان می‌دهد که کارآفرینان خلاق قادرند جهش‌های اجتماعی و اقتصادی را رقم بزنند و این امر جز با ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی در میان تک تک مردم محقق نخواهد شد.

پناه بیان کرد: هفته جهانی کارآفرینی هم زمان با هفته سوم نوامبر هر سال همچون کمپین عظیم جهانی می‌تواند فرهنگ صحیح کارآفرینی را در افکار و اذهان جامعه عمومیت بخشد و باعث ترغیب و تشویق نسلی نوظهور از کارآفرینان شود.

او تصریح کرد: هفته جهانی کارآفرینی فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به نوآوران و خالقان اشتغال است نوآورانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب ارزش آفرینان جامعه هستند و با خطرپذیری و صبر، سرمایه اصلی را برای جهش اقتصادی کشور فراهم می‌کنند.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار