مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی خبرداد؛

امضای تفاهم نامه بین کمیته امداد و پارک علم و فناوری خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از امضاو انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری مشترک بین این نهاد وپارک علم و فناوری خراسان رضوی با ایجاد اولین مرکز نوآوری و فضای کار اشتراکی حامی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده  مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به امضای تفاهم نامه بین کمیته امداد و پارک علم و فناوری خراسان رضوی، گفت: موضوع این تفاهم نامه، رونق کسب و کار‌های خلاق و نوین در میان اقشار آسیب پذیر است.

او اهداف این تفاهم نامه را کمک به ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فرهنگ کارآفرینی و نوآوری ویژه مددجویان تحت حمایت دانست و افزود: با ایجاد مراکز نوآوری در شهرستان‌های  استان، ایجاد زمینه‌های حقوقی، قانونی و اجرایی برای پشتیبانی از پیشرفت‌های علمی و فناوری، بسترسازی برای فعالیت‌های کارآفرینانه متناسب با توانمندی‌ها و فرصت‌های منطقه‌ای و انتقال تجارب پارک علم و فناوری در زمینه فرهنگ‌سازی و توسعه فناوری و اجرای طرح‌های خلاق و نوآور و دانش بنیان در میان مددجویان امداد، فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با عنوان اینکه اولین مرکز نوآوری حامی در  تربت حیدریه ایجاد می‌شود، ادامه داد: پارک علم و فناوری درارائه خدمات مشاوره ای، برگزاری جلسات توجیهی، دوره‌های آموزشی، همکاری در زمینه طرح ایده و بکارگیری ظرفیت شرکت‌ها و مجموعه‌های ذیل پارک همکاری می‌کند.

آسوده بیان کرد: کمیته امداد خراسان رضوی در تامین مکان و تجهیزات لازم برای راه اندازی و تاسیس مرکز نوآوری و کارآفرینی، همکاری در برگزاری برنامه‌ها و رویداد‌های مشترک و بازاریابی و بازارسازی محصولات و خدمات شرکت‌های و واحد‌های فناور و دانش بنیان اقدام می‌کند.
 
 این تفاهم نامه در ۶ ماده و ۲ نسخه میان رضا قنبری، مدیر پارک علم و فناوری خراسان رضوی و حبیب الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی به امضا رسید که مدت زمان اجرای آن از آبان ۹۹ و به مدت ۵ سال تعیین شده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.