کمپین اهدای خون " کتابخون " در هفته کتاب و کتابخوانی

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و کاهش ذخایر خونی، کارکنان و اعضای کتابخانه‌های استان خراسان رضوی به کمپین اهدای خون "کتابخون " خواهند پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید عبداللهی مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی گفت:با توجه به نیاز مبرم ذخایر خون استان، این اقدام خیرخواهانه به صورت خودجوش و با هدف کمک‌رسانی و رفع نیاز بیماران نیازمند به خون سالم انجام خواهند داد.

او افزود: این کمپین از روز شنبه تا پنج شنبه مورخ ۲۴ الی ۲۸ آبان ماه در پایگاه‌های اهدای خون استان آغاز خواهد شد.

مدیر کل انتقال خون استان خراسان رضوی با توجه به اینکه نیاز به خون همیشه هست و یک بار اهدای خون کافی نیست، ادامه داد: همه موارد بهداشتی در پایگاه‌های اهدای خون رعایت میگردد و این بیماری از طریق خون قابل سرایت نمی‌باشد.

عبداللهی بیان کرد: پایگاه‌های اهدای خون مشهد مقدس هر روز بجز ایام تعطیل از ساعت ۷:۴۵ الی ۱۳ آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود همچنین اهداکنندگان گرامی می‌توانند با مراجه به سایت nobatdehi.ibto.ir بصورت اینترنتی ثبت نام نموده و زمان اهدای خون خود را کاهش دهند.

او تصریح کرد: ارائه اصل کارت ملی و همچنین داشتن ماسک الزامی می‌باشد. ودر پایان افراد میتواند با گرفتن عکس سلفی از خویش و ارسال به این اداره کل آن را در جهت گسترش این عمل انسان دوستانه به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا نیک بخش
۱۱:۵۷ ۲۷ دی ۱۳۹۹
سلام
به همین مناسبت میخواستم من هم یک تنها شبکه اجتماعی حوزه کتاب را به شما معرفی کنم بنام
.شبکه اجتماعی کتابخوون.
که فضای سالم برای خانواده های ایرانی داره