اهدا ۲۴ میلیارد ریال تجهیزات درمان کرونا در مشهد

مادر نیکوکار مشهدی برای شادی روح ۲ فرزند مرحومش ۲۴ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز درمان بیماران کرونایی به بیمارستان فارابی متعلق به تامین اجتماعی در این شهر اهدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید داستانی مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: با مبلغ اهدایی این مادر نیکوکار سه دستگاه ونتیلاتور، ۱۲ دستگاه اکسیژن ساز و پنج دستگاه ویژه کمک تنفسی برای درمان بیماران کرونایی بستری شده در این بیمارستان خریداری شده است.

او افزود: خانم قهرمانی، که این تجهیزات را اهدا کرده است، حاضر به شرکت در این مراسم و قدردانی از وی نشد و ما برای اشاعه اینگونه اقدامات آن را اطلاع رسانی کرده‌ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: این مادر نیکوکار مبالغ اهدایی را برای شادی روح فرزندانش "بابک و پوپک" که در سال‌های گذشته بر اثر سانحه‌ای جان باخته‌اند، اختصاص داده است.

داستانی بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون سه هزار و ۳۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در سه بیمارستان متعلق به تامین اجتماعی در این استان بستری شده‌اند.

او تصریح کرد: بیمارستان‌های فارابی و ۱۷ شهریور در مشهد و بیمارستان رازی در تربت‌حیدریه زیرپوشش تامین اجتماعی خراسان رضوی هستند.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.