واکنش جالب حیوانات با دیدن ببر ساختگی!

ویدئوی واکنش جالب میمون ها و سگ ها به ببری ساختگی به ویدئویی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است.

میمونبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوربین مخفی حیوانات، می‌تواند بسیار جالب و دیدنی باشد. به تازگی ویدئویی از دوربین مخفی جالب با حیوانات به ویدئویی پربازدید در فضای مجازی تبدیل شده است. این ویدئو واکنش سگ‌ها و میمون‌ها به یک ببر غیرواقعی را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که یکی از میمون‌ها با دیدن این ببر ساختگی ناگهان به هوا پریده و تلاش می‌کند تا فرار کند. در این ویدئو همچنین یک سگ در حالی که خواب است پس از بیدار شدن با دیدن ببر پا به فرار می‌گذارد. در پایان ویدئو در توضیحی آمده که این ویدئو تنها برای سرگرمی تهیه شده و هدف از ساخت آن آزار حیوانات نبوده است. این ویدئو توسط شخصی که همیشه به این حیوانات غذا می‌دهد ساخته شد.


بیشتر بخوانید


این ویدئو اولین بار در یک کانال یوتیوب با نام «آنجل ناگا» منتشر شد. این کلیپ پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۳.۵ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی آن را جالب توصیف کردند برخی نیز آن را حیوان آزاری دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «از نظر من جالب نبود، این کار نوعی حیوان آزاری است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
دولت چين رسما بايد از دولت انگليس تشكر كنه تا فداكاري تو دنيا نهادينه بشه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۱۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
خارج از هر گونه بگو مگوی شغلی و شخصیتی و غیره ... فقط باید گفت آن مرد به عنوان یک انسان در آن لحظات بسیار حساس مرگ و زندگی فرد غرق شده درست تصمیم گرفت و به وظیفه انسانیش درست و بموقع عمل کرد و جان انسانی را از مرگ حتمی نجات داد و این عمل شایسته است از نظر تمامی آزاده اندیشان خردمندان عادل جهان و هم برای انسانیت با ارزش است هم در نزد خداوند جل جلاله اجر و پاداش دارد و باید گفت درود بر انسانیتش که انسانی را از مرگ حتمی نجات داد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار